Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klant draait onterecht voor boete op

  •  
04-04-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
195x90_parking.jpg
Marijke Hoogervorst probeert al maanden het bedrijf Qube Parking ervan te overtuigen dat ze een parkeerboete vergoed moet krijgen.
Vakantie
In goed vertrouwen laat Marijke haar auto op Schiphol achter en overhandigt de sleutels aan een medewerker van Qube Parking. Na een leuke vakantie in Praag ligt er echter een onplezierige verrassing op haar te wachten, namelijk een parkeerboete van €90!
Contact
Marijke neemt direct contact op met Qube Parking. Ze krijgt te horen dat het bedrag vergoed zal worden, maar daarna hoort de Noord-Hollandse niets meer van het bedrijf. Marijke stuurt meerdere mails en brieven, maar ze krijgt geen reactie meer.
Persoon verwisseld
Uit het gesprek met Robert-Jan Buijtelaar van Qube Parking blijkt dat de boete weldegelijk is vergoed, maar dat de verkeerde Hoogervorst €90 op zijn rekening heeft gekregen. Een zekere S. Hoogervorst kreeg zomaar geld overgemaakt, in plaats van M. Hoogervorst, Marijke dus. Het bedrijf was altijd in de veronderstelling dat ze mevrouw netjes hadden gecompenseerd. Zonder de Belbus waren ze nooit achter de persoonsverwisseling gekomen.
Oplossing
Qube Parking maakt het geld van de boete over naar Marijke. Deze keer zullen ze het overmaken naar het juiste rekeningnummer. Daarnaast krijgt Marijke een grote bos rode rozen.
Belbus nodig?
Heb je ook de Belbus nodig? Mail dan naar belbus@vara.nl of schrijf naar postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!