Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbusspecial: ABN AMRO vergeet verzekering af te sluiten

05-01-2013
Een ander voorbeeld van onvermogen komt van de ABN AMRO. D bank verkoopt soms ingewikkelde financile producten aan consumenten en bij dit product waren ze bij de bank gewoon iets vergeten! Dat was ook nog eens het belangrijkste deel van het product. Callista van Delft kocht twintig jaar geleden een spaarwinstkrediet waarbij ze omgerekend 11.000 leende. De lening zou na 25 jaar afgelost worden met de opbrengst van een kapitaalverzekering. Alleen nu blijkt dat de bank gewoon vergeten is die verzekering af te sluiten. Callista heeft niet gemerkt dat ze al die tijd alleen maar rente voor de lening en geen aflossing betaalde. Na tussenkomst van de Belbus biedt de ABN AMRO aan Callista een bedrag van iets minder dan 1900 te vergoeden. Ze denkt nog na of ze hier genoegen mee neemt. 

Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Belbusspecial: ABN AMRO vergeet verzekering af te sluiten"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.