Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbusspecial: Verkeerde telefoon na lange reparatie

05-01-2013
Tom Maatman koopt bij de plaatselijke tweedehands telefoonwinkel in Enschede een iPhone 3G met 32 GB geheugen. Al vrij snel gaat het toestel kapot en hij gaat terug naar de winkel, Wekking Telecom, die hem ter reparatie inneemt. Weken verstrijken en Tom krijgt z'n telefoon niet terug. Hij belt een paar keer boos op en gaat ook nog een keer naar de winkel waar hij eigenaar Erwin Wekking bedreigt met aangifte bij de politie en kwaadspreken op internet. Wekking Telecom besluit de eerste de beste iPhone die hij heeft terug te sturen. Tom komt er al snel achter dat dit toestel een geheugen van 8 GB heeft en dat is aanzienlijk minder dan zijn oorspronkelijke toestel. Nog meer ruzie volgt. Door tussenkomst van de Belbus wordt de koop ontbonden. Tom krijgt zijn aankoopbedrag terug en heeft voortaan minder hoge verwachtingen van tweedehands telefoonwinkels. 


Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Belbusspecial: Verkeerde telefoon na lange reparatie"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.