Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Cyberaanvallen: deuk in vertrouwen internetbankieren

13-04-2013
Hoe tevreden is de klant over de service van zijn bank? Kassa hield, net als twee jaar geleden, een enqute over de dienstverlening. Ruim 10.000 consumenten spraken zich uit. De klantwaardering is nog altijd het laagst bij SNS. De bank heeft de onvoldoende uit 2010 (rapportcijfer 5,1) wel weten om te buigen in een voldoende: 6,3. ASN en Triodos blijven het populairst met een dikke acht voor hun dienstverlening. Het totaalbeeld is redelijk positief voor de banken, want gemiddeld genomen is de klanttevredenheid toegenomen.


Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Cyberaanvallen: deuk in vertrouwen internetbankieren"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.