Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus: Vodafone laat klant betalen voor niet geleverde iPhone

20-05-2017
Rome Boogaars is al 5 jaar een tevreden klant bij Vodafone. Begin januari dit jaar loopt haar abonnement op haar oude telefoon af. Ze wil graag een iPhone en besluit bij de webshop van GSM Easy een nieuwe iPhone 6S met abonnement bij Vodafone af te sluiten. Het abonnement kost 40 euro per maand. 28 euro hiervan betaalt Rome aan haar data- en belbundel, de overige 12 euro zijn de maandelijkse kosten voor de telefoon. Helaas wordt de levering van het toestel constant uitgesteld. Week na week wordt beloofd dat het toestel wordt opgestuurd maar Rome ontvangt het toestel niet. Half februari krijgt Rome het bericht dat GSM Easy failliet is en dat het toestel helemaal niet meer wordt geleverd.


Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Belbus: Vodafone laat klant betalen voor niet geleverde iPhone"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.