Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus: KPN bestempelt consument onterecht als wanbetaler

09-09-2017
Twee jaar geleden kreeg Miriam Bakker een brief van een incassobureau op de mat. Ze zou zon duizend euro verschuldigd zijn aan KPN. Vreemd, want ze betaalt altijd haar rekeningen op tijd en ze is nog nooit klant geweest bij KPN. Miriam belt met het incassobureau en wat blijkt? Het gaat hier om een klassieke persoonsverwisseling. Er is een meneer M. Bakker met precies dezelfde geboortedatum als Miriam, die schulden heeft gemaakt bij KPN. Het incassobureau geeft toe dat het hier gaat om een groot misverstand en zegt Miriam uit het systeem te halen. Opgelost dus! Althans, dat dacht ze.


Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Belbus: KPN bestempelt consument onterecht als wanbetaler"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.