Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Red Band past plastic verpakking aan na kritiek consument

29-09-2018
De per stuk verpakte winegums van snoepproducent Red Band hebben de #Mispakselverkiezing van Greenpeace gewonnen. De verkiezing voor de meest onzinnige plastic verpakking werd eind deze zomer door milieuorganisatie Greenpeace in het leven geroepen. In samenwerking met Kassa is de prijs uitgereikt. Volgens campagneleider Meike Rijksen was vanaf dag één van de verkiezing duidelijk dat Red Band zou winnen. “De stemmen liepen snel op en het bleek ook wel uit reacties als ‘te gek voor woorden’ en ‘deze spant wel de kroon’.”


Lees meer over dit onderwerp in het volgende artikel:

"Red Band past plastic verpakking aan na kritiek consument"

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.