Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bijna zevenduizend klachten over dienstregeling NS

19-01-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
trein dubbeldekker 930x520
De nieuwe dienstregeling van de NS leidt tot een aanhoudende stroom klachten bij reizigersorganisatie Rover. De teller staat sinds het nieuwe spoorboekje op 11 december van start ging op bijna zevenduizend, schrijft Trouw.
Nieuwe klachten
,,En er komen nog elke dag nieuwe klachten binnen'', zegt Sanne van Galen van de reizigersorganisatie. Bijna vijf keer meer dan normaal het geval is.
Meldpunt  
Op het door Rover speciaal opgerichte meldpunt zijn tot dusver 3500 bezwaren genoteerd. Daar komen nog eens 3300 klachten bij die binnenkwamen op Rovers website voor meldingen over volle treinen. ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!