Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oproep: Gestrande internationale treinreizigers gezocht

07-05-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Thalys 930 520
Reizigersorganisatie Rover en consumentenprogramma Kassa van BNNVARA zijn op zoek naar ervaringen van  internationale treinreizigers. Miste jij je aansluiting op de Thalys, SNCF of een andere internationale trein door vertraging van bijvoorbeeld de NS of een andere vervoerder dan zijn wij heel nieuwsgierig of en zo ja hoe dit is opgelost.

Niet of nauwelijks compensatie

Uit signalen die Rover binnen krijgt, blijkt dat internationale treinreizigers vaak niet of nauwelijks compensatie ontvangen voor de ontstane vertraging en mogelijk aanvullende taxi-en hotelkosten die zij moesten maken? Is jou dit ook overkomen? Laat het ons weten via kassa@bnnvara.nl onder vermelding van je naam, telefoonnummer en mailadres. Veel dank voor je medewerking!
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!