Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten linnenfotoschilder.nl?

Geplaatst door: pasware op: 21-11-2011 20:28
Aangezien ik een vermoeden heb dat ik opgelicht ben, ben ik benieuwd of er hier ook gedupeerden zijn en vraag ik mij af wat ik nu moet doen. Op woensdag 9 november heb ik een bestelling op [url=http://www.linnenfotoschilderij.nl: www.linnenfotoschilderij.nl[/url: geplaatst voor een Linnen foto van 120x80cm. Op donderdag 10 november kreeg ik een e-mail bericht van ze dat de foto niet bij de bestelling zat (vreemd?) en of ik die nog naar ze wilde mailen. Zo gevraagd, zo gedaan. Dinsdag 15 november heb ik ze gemaild met de vraag wanneer ik het linnen kon verwachten. Ik heb hier geen reactie op gekregen. Vandaag, maandag 21 november, heb ik ze meerdere malen proberen te bellen, maar telkens kreeg ik geen gehoor. Hierna ben ik erachter gekomen dat op klacht.nl diverse klachten zijn gepost over linnenfotoschilderij.nl die betrekking hebben tot het niet leveren van bestellingen. Ik heb het juridisch loket proberen te bellen, maar die zijn op dit tijdstip gesloten. Zijn er hier meerdere mensen met dezelfde soort ervaringen? Het lijkt mij richting een stel [edit redactie: te gaan.
Reactie door coenvandermolen op 22-11-2011 12:29
Ik kreeg hetzelfde bericht Heb daarna nog twee besteld/betaald maar nog steeds niets ontvangen. Gistermorgen 21 november, een mail: ze alle drie verzonden. daarna wordt niet meer de tel. opgenomen Coen zie hun bericht hieronder Beste klant, We zijn bezig met het verwerken van uw order, helaas zit de foto niet bij de bestelling. Ik zou u willen vragen om de foto nogmaals te mailen naar jaclyn@linnenfotoschilderij.nl Vergeet niet uw opdrachtnummer erbij te vermelden. Met vriendelijke groet, Jaclyn Kager Poeldijk 12 3621 CZ Breukelen
Reactie door pasware op 22-11-2011 19:57
Ik heb precies dezelfde e-mail gehad als u, vreemd. Lijkt mij sterk dat bij u de foto er ook niet bij zat. Wel melden dat het verzonden is, maar verder niet reageren, verschrikkelijk. Alsof ze het erop willen dat gooien dat het de schuld is van de verzendende partij (postnl?)
Reactie door abarth op 22-11-2011 21:05
Ga in ieder geval aangift bij de politie doen. Via internetoplichting.nl of opgelichtopinternet.nl staat een duidelijk stappen plan wat u allemaal kunt en moet doen. @pasware. De verzender is dan ook de partij die het moet oplossen met de post als het niet aankomt.
Reactie door pasware op 22-11-2011 21:07
Quote: abarth schreef op dinsdag 22 nov 2011, 21:05: Ga in ieder geval aangift bij de politie doen. Via internetoplichting.nl of opgelichtopinternet.nl staat een duidelijk stappen plan wat u allemaal kunt en moet doen. @pasware. De verzender is dan ook de partij die het moet oplossen met de post als het niet aankomt.einde Quote Danku voor uw informatie. Ik ga eerst een aangetekende brief versturen (dit na tip van het juridisch loket) en geef ze 7 dagen de tijd om te reageren en met een oplossing te komen. Mocht dit niet gebeuren, dan is aangifte inderdaad een mogelijkheid.
Reactie door ghanouk op 23-11-2011 16:12
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb op zondag 13-11-2011 bij hun een schilderij besteld van 60x40 cm. Bij de status staat al vanaf woensdag dat ik het schilderij morgen/overmorgen kan verwachten. Maar je raadt het al, nooit binnen gekregen. Ik heb ze al 4x gemaild met mijn probleem en krijg daarop geen reactie. Ook telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken. Ik voel me opgelicht door dit bedrijf. Ik heb al op meerdere sites klachten gelezen en zelf mijn klacht gelezen. Heb ook een klacht ingediend bij mkb-ok (logo staat op hun site). Ik zag dat Jaclyn wel tijd heeft om hier te reageren in plaats van de telefoon op te nemen of terug te mailen.
Reactie door ghanouk op 23-11-2011 16:14
sorry dat laatste was fout, het was een quote
Reactie door coenvandermolen op 23-11-2011 16:32
23 november Tot mijn verbazing kreeg ik zojuist een Foto op linnen/canvas binnen. het was de laatste van de drie die ik had besteld. Snap er niets meer van Coen
Reactie door ghanouk op 23-11-2011 16:33
Tot mijn verbazing kreeg ik ze net aan de telefoon :O en nou blijkt dat mijn schilderij vandaag aankomt. Heb zelfs een track&trace nummer ontvangen en daarin stond dat het pas de 22e verstuurd was (na mijn klaagmails)
Reactie door pasware op 23-11-2011 19:11
Ik heb vandaag ook een e-mail gekregen met dat het verzonden is (terwijl de bestelstatus allang op verzonden stond). De mail is niet van Jaclyn, maar van een Natasja. De mail was kortaf, dus ik ben benieuwd. Ik heb zelf geen track&trace nummer ontvangen. Afwachten of het 1 dezer dagen binnenkomt.
Reactie door coenvandermolen op 24-11-2011 14:27
Super dat wil zeggen..... Mijn laatste bestelde 2 foto's op linnen zijn beide binnen.! Bedankt fotolinnenschilderij...Weet u nu zeker dat van oplichting geen sprake is... Wel van veel onduidelijkheid en van waarschijnlijk erg hard werken door ieman daar in het bedrijf....veel frustratie..en......zeg het maar! Er is daar wat aan de hand....maar wat?? Hopelijk krijgt ieder zn bestelling . Coen
Reactie door mamma2 op 27-06-2012 17:21
Er is wel degelijk sprake van oplichting! wij hebben heel erg veel problemen ( dit speelt al vanaf november 2011 ) gehad en nog steeds met deze oplichters. Het OK keurmerk dat zij nog steeds op hun site hebben staan is GEROYEERD! zij mogen dus dit keurmerk helemaal niet op hun site hebben staan. Inderdaad houden zij zich niet aan de gemaakte afspraken, geld retour.. geen sprake van, terwijl dat wel in hun voorwaarden staan! Het alternatief om dan maar een ander doek te bestellen.... komen zij ook weer hun afspraken niet na! Wij wachten nog steeds op ons betaalde en nog steeds niet ontvangen doek!
Reactie door coenvandermolen op 27-06-2012 17:28
Ik heb na 2011 diverse keren foto's besteld. Voor mijn foto expositie o.a. Geen enkel probleem meer gehad. Snelle levering ook en niet duur.. Dus.... Coen
Reactie door yvonnejdg op 26-07-2012 11:38
Ook wij hebben een klacht over linnenfotoschilderij.nl... Een doek bestelt van 120-140 voor 140 euro... Foto netjes ontvangen, maar allemaal vouwen in het doek en tevens beschadigingen. Mail gestuurd en antwoord dat zij een passende oplossing gaan vinden... Niets meer gehoord en op emails wordt niet gerageerd... ook de telefoon wordt niet beantwoord... Wilde al een ritje Breukelen gaan plannen, maar als het een woonwagenkamp betreft, houdt het voor ons een beetje op... Kan Vara/KASSA hier nu niks betekenen?
Reactie door kamphuysen op 26-07-2012 12:51
als je nu eerst is kijkt op 7.17 NBW dan pas waarschuw redactie pasware dinsdag 22 nov 2011, 21:07 abarth schreef op dinsdag 22 nov 2011, 21:05 Ga in ieder geval aangift bij de politie doen. Via internetoplichting.nl of opgelichtopinternet.nl staat een duidelijk stappen plan wat u allemaal kunt en moet doen. @pasware. De verzender is dan ook de partij die het moet oplossen met de post als het niet aankomt. Danku voor uw informatie. Ik ga eerst een aangetekende brief versturen (dit na tip van het juridisch loket) en geef ze 7 dagen de tijd om te reageren en met een oplossing te komen. Mocht dit niet gebeuren, dan is aangifte inderdaad een mogelijkheid.n
Reactie door mamma2 op 26-07-2012 17:44
Op een aangetekende brief zullen ze ook niet reageren, dit kregen wij ook als advies om te doen van het juridisch loket, stuur maar een aangetekende brief. Het bedrag waar het omgaat is niet echt iets om een rechtszaak van te maken mevrouw! ik wist niet wat ik hoorde. En aangifte doen bij de politie was niet nodig, vond de politie, omdat het niet een tonnen aan geld zou gaan! Ik ben nog steeds van mening dat dit bedrijf oplichters zijn! Wij hadden 1 doek besteld, vervolgens was die qua kleur helemaal niet goed, toen 2 keer een nieuwe gekregen... eveneens niet goed. Wij moesten toen alle 3 de doeken terug sturen! en zouden dan ons geld + de verzendkosten terug krijgen! Nooit gekregen.... Na heel veel heen en weer mailen en bellen... nooit meer iemand aan de lijn gekregen overigens! maar wel heel soms een reactie per mail! De oplossing: we zouden een nieuw doek mogen bestellen op hun kosten en nog een doek... de oorspronkelijke maat ook nog eens extra erbij krijgen! Je raadt het al: we wachten nog steeds op de beloofde doeken! 2 weken geleden kreeg ik een mail dat ze het heel vervelend vonden dat ik nog steeds niets ontvangen had! DE Natasja zou het direct aan de print afdeling doorgeven en mij daarna de track en trace code door mailen! En we wachten en wachten! NOG Steeds! Een ritje Breukelen heb ik ook overwogen ... maar ik heb 2 kinderen en wil geen enkel risico lopen! Een rechtszaak aanspannen... daar heb ik geen geld voor!
Reactie door yvonnejdg op 18-09-2012 22:24
Bij deze mensen, wij hebben een nieuw doek ontvangen, zonder beschadigingen, dus helemaal top...!!! Ik moet toegeven dat het wel wat lang duurde, en de telefoon namen ze niet op, maar wij zijn toch wel heel tevreden.... Dus: tipje: blijven mailen! Grtz Yvonnejdg
Reactie door raja1606 op 24-09-2013 20:23
ik denk dat mij het zelfde over komt wacht nu bijna 3 weken,inmiddels gemaild ze is niet telefonisch te bereiken het telefoon nr klopt niet ik probeer morgen mijn geld via de bank terug te krijgen http://www.linnenfotoschilderij.nl/canvasprint/ ik heb wel een 06 nr gevonden http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t3787518/woerden/digital-print-company-b.v./
Reactie door roomyxontrol op 16-12-2013 17:48
Ook ik heb me laten oplichten door linnenfotoschilderij. Mijn bestelling heb k 10-12 gedaan en tot vandaag niks ontvangen en ook geen mail gekregen dat iets verzonden is. Nadat ik mailde om een track &trace code kreeg ik die maar die bestond niet. Daarna heb ik gls gemaild hoe dit kon en of t wel bij hun was de bestelling. Zij gaven aan dat ze niks in het magazijn hadden. Daarna weer gemaild na linnenfotoschilderij, geen reactie. Na het zoeken naar reacties van andere mensen zag ik dus dat vele zijn opgelicht door hun. Weer gemaild en gezegd dat als ik t voor woensdag niet heb dat ik politie zou inschakelen. Toen kreeg ik opeens een reactie dat mn bestelling de 14e verzonden is. Dat had ik zelf ook wel gezien alleen als ik dan wil kijken waar het blijft is mn code ongeldig. Dus dat word dan naar de politie gaan en aangifte doen. Zonde van mn geld maar t is nou eenmaal niet anders dan.
Reactie door raja1606 op 16-12-2013 18:03
Quote: roomyxontrol schreef op maandag 16 dec 2013, 17:48: Ook ik heb me laten oplichten door linnenfotoschilderij. Mijn bestelling heb k 10-12 gedaan en tot vandaag niks ontvangen en ook geen mail gekregen dat iets verzonden is. Nadat ik mailde om een track &trace code kreeg ik die maar die bestond niet. Daarna heb ik gls gemaild hoe dit kon en of t wel bij hun was de bestelling. Zij gaven aan dat ze niks in het magazijn hadden. Daarna weer gemaild na linnenfotoschilderij, geen reactie. Na het zoeken naar reacties van andere mensen zag ik dus dat vele zijn opgelicht door hun. Weer gemaild en gezegd dat als ik t voor woensdag niet heb dat ik politie zou inschakelen. Toen kreeg ik opeens een reactie dat mn bestelling de 14e verzonden is. Dat had ik zelf ook wel gezien alleen als ik dan wil kijken waar het blijft is mn code ongeldig. Dus dat word dan naar de politie gaan en aangifte doen. Zonde van mn geld maar t is nou eenmaal niet anders dan. einde Quote
Reactie door raja1606 op 16-12-2013 19:20
Quote: roomyxontrol schreef op maandag 16 dec 2013, 17:48: Ook ik heb me laten oplichten door linnenfotoschilderij. Mijn bestelling heb k 10-12 gedaan en tot vandaag niks ontvangen en ook geen mail gekregen dat iets verzonden is. Nadat ik mailde om een track &trace code kreeg ik die maar die bestond niet. Daarna heb ik gls gemaild hoe dit kon en of t wel bij hun was de bestelling. Zij gaven aan dat ze niks in het magazijn hadden. Daarna weer gemaild na linnenfotoschilderij, geen reactie. Na het zoeken naar reacties van andere mensen zag ik dus dat vele zijn opgelicht door hun. Weer gemaild en gezegd dat als ik t voor woensdag niet heb dat ik politie zou inschakelen. Toen kreeg ik opeens een reactie dat mn bestelling de 14e verzonden is. Dat had ik zelf ook wel gezien alleen als ik dan wil kijken waar het blijft is mn code ongeldig. Dus dat word dan naar de politie gaan en aangifte doen. Zonde van mn geld maar t is nou eenmaal niet anders dan. einde Quote Na een aantal mailtjes heb ik uiteindelijk mijn geld terug gekregen....ze blijft maar doorgaan!!!!!
Reactie door eems op 15-01-2014 18:00
Zondag 12 januari heb ik een bestelling gedaan bij linnenfotoschilderij. Doordat ik achteraf de slechte recensies las dat veel bestellingen niet aankwamen werd ik nogal ongerust. Geprobeerd om telefonisch contact te krijgen om te achterhalen of ik de bestelling nog binnen kreeg, maar het telefoonnummer is niet in gebruik. Ik vreesde dat mijn geld weggegooid was, totdat ik vanmiddag 15jan mijn canvas op tijd en in mooie staat ontving. Ik zou niet snel nog daar iets kopen, maar ben tevreden met hoe mijn bestelling is verlopen

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!