Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mister Auto problemen

Geplaatst door: paul_verburg op: 24-11-2013 12:20
Internetwinkel Mister-auto.nl levert zeer slechte diensten. Online geeft hun voorraad aan dat er onderdelen zijn en tot 2 keer toe wordt een bestelling geannuleerd. Zelfs als een medewerker telefonisch aangeeft een alternatief te bestellen blijkt deze later niet leverbaar te zijn. Bij een levering geeft de transporteur aan dat het aflever adres niet/slecht leesbaar en/of incompleet is. Dit adres is digitaal doorgegeven en op het zelfde adres levert een concurrent wel onderdelen af. Na diverse telefoongesprekken en e-mails blijft er maar een antwoord...we zijn er mee bezig. Trieste is dat de bestelling al vanaf 6-11 betaald is en tot op heden 24-11 niet terug betaald is. MA blijft zich achter hun voorwaarden verschuilen terwijl het niet mijn schuld is dat er niet geleverd is. Zijn niet bereid hun verantwoordelijkheid te nemen en het bedrag terug te storten totdat hun onderdelen terug zijn. Zelfs als de transporteur een 2e fout maakt en het wederom weer naar mijn adres wilt sturen zijn ze niet bereid hun verantwoordelijkheid te nemen. Iemand hier vergelijkbare ervaring?
Reactie door paul_verburg op 24-11-2013 12:25
Mister Auto : 19 November 2013 15h55 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Onze collega's in Frankrijk zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Wij hebben aangegeven dat u restitutie van het volledige bedrag verlangd. Zodra wij bericht ontvangen nemen wij direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 19 November 2013 16h06 Tjonge jonge..... wie had dit antwoord nou verwacht... Paul VERBURG : 20 November 2013 10h13 Goedemorgen, Is er inmiddels duidelijkheid vanuit Frankrijk omtrent de verkeerd vestuurde levering? Mister Auto : 20 November 2013 11h02 Beste heer Verburg, Wij hebben nog geen antwoord ontvangen. Het onderzoek is gestart bij de transporteur. U ontvangt spoedig bericht van ons. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 20 November 2013 17h12 MA-20131106-124327-1578394NL Ik zie dat de status van deze zending nog steeds staat op arrival from abroad ( locatie Nederland ). Zending is inmiddels 14 dagen op "transport". Wat zijn de stappen die MA nu gaat nemen? Wat is de status met betrekking tot "het onderzoek" wat het hoofdkantoor uitvoert? Al deze tijd geniet MA wel het geld wat ik voor de zending heb betaalt. Tot op heden nog geen concreet antwoord van MA ontvangen. Alleen het "we zijn er mee bezig" is tot nu toe de enige communicatie. Mister Auto : 21 November 2013 08h48 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Wij zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Er wordt uitgezocht waar uw bestelling gebleven is. Zodra wij een antwoord hebben nemen wij contact met u op. Wij waarderen uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 21 November 2013 19h08 Mijn geduld is al lang op, maar blijf het maar herhalen. Waarom geeft MA mijn geld niet terug? Ik heb de fout niet begaan. Waarom duurt het zo lang om een beslissing te nemen? MA doet niets anders dan de boot afhouden. Mister Auto : 22 November 2013 08h39 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. De procedure voor niet geleverde of geweigerde pakketten is u reeds uitgelegd. Bij wijze van uitzondering zijn wij eerder met een onderzoek voor u gestart. Wij wachten op antwoord van de transporteur en zodra wij antwoord hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt spoedig bericht van ons. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 22 November 2013 09h03 Het onderzoek is inmiddels een week gaande ( in werkdagen ). Wat is het resultaat van het onderzoek? Op welke manier is er contact gezocht? Ik ontvang graag een copie van het door u gestarte onderzoek. U blijft niets anders dan in vaagheden en standaard uitspraken hangen. Indien u vandaag niet met een een voorstel komt om het geld aan mij terug te storten wordt deze informatie aan het programma Kassa gedeeld. Paul VERBURG : 22 November 2013 14h42 Zojuist contact gehad met een transporteur uit Belgie. De dame had geen idee wat er met deze zending moest gebeuren. Ze vroeg aan mij of ik duidelijkheid over deze kwestie kon geven. Ik concludeer dat Mister Auto dus helemaal geen onderzoek heeft ingesteld. Uit geen van de signalen van MA blijkt dat dat er duidelijkheid over deze kwestie naar de transporteur is geweest. Mister Auto : 22 November 2013 14h57 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Wij zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Uw bestelling wordt naar ons retour gezonden. Ieder pakket dat niet afgeleverd kan worden, voor wat voor rede dan ook, wordt retour afzender gezonden. De dame van de transporteur zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 22 November 2013 15h01 Wat is de communicatie van het onderzoek? Met wie is er gecommuniceerd? Wat is er gecommuniceerd? Ik ontvang graag een copie van de communicatie. Hoe kan het zijn dat als hetgene wat plaatsvindf haaks staat op wat MA steeds blijft herhalen? Uw excuses betekenen helemaal niets.
Reactie door paul_verburg op 24-11-2013 12:26
Paul VERBURG : 19 November 2013 08h30 Ik zie staan dat deze bestelling wederom naar Nederland verstuurt is. Hoe is dit mogelijk? Volgens uw voorwaarden zou deze bestelling retour Mister-Auto gaan zodat mijn geld terug gestort gaat worden. Nu ziet het er naar uit dat de bestelling weer naar Nedralnd komt. Wat gaat MA hier aan doen om dit te corrigeren? Gezien deze handeling, gaat MA nu mijn geld direct terug storten? MA geniet al sinds 6 november het geld van deze bestelling. Mister Auto : 19 November 2013 10h32 Beste heer Verburg, Wij hebben elkaar reeds telefonisch gesproken. Uw verzoek is naar ons hoofdkantoor verzonden. Zodra wij een antwoord ontvangen nemen wij contact met u op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 19 November 2013 10h37 Beste Pieter Smidshoek, Bedankt voor je reactie. Ik wacht het resusltaat af. Mister Auto : 19 November 2013 11h06 Beste heer Verburg, Graag gedaan, wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 19 November 2013 15h13 Beste Pieter, Na ons telefonisch contact van vanmorgen garandeerde je dat je vandaag voor 16:00 een reactie uit Frankrijk zou hebben. Het is inmiddels 15:10. Kun je aangeven of er inmiddels duidelijkheid is over deze langlopende kwestie? Graag ontvang ik het antwoord uit Frankrijk. Mister Auto : 19 November 2013 15h31 Geachte heer Verburg, Momenteel wordt er aan uw aanvraag gewerkt, gelieve nog even geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto
Reactie door paul_verburg op 24-11-2013 12:27
Mister Auto : 13 November 2013 17h08 Beste klant, U heeft onlangs een bestelling geplaatst op onze website, waarvoor dank. Helaas kunnen wij uw bestelling (MA-20131108-083659-1578394NL) niet leveren, aangezien het (de) product(en) dat (die) u besteld heeft, niet leverbaar is (zijn) : 1 x Set van 2 remschijven BOSCH - ref : 0 986 479 048 (€ 72.20) Levert een totaal op van : € 72.20 Daarom annuleren wij uw bestelling en storten wij het complete bedrag terug op uw rekening. Wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak en vertrouwen erop u spoedig te kunnen verwelkomen Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 09h19 Helaas ook in deze kwestie geen hulp. Ik moet het zelf weer oplossen. 2 maal wordt er aangegeven dat er onderdelen op voorraad zijn. 2 maal toe zijn ze dat niet. Zelf weer een bestelling plaatsen. En dat gratis verzendkosten wat ik bij de vorige 2 bestellingen al genoot. Realiseert u zich dat ik niet meer bij MIsterauto zal bestellen en dit kenbaar maakt op in de social media. 3 fouten op rij en niet oplossinggericht werken kost u mij als klant. Triest bedrijf. Mister Auto : 14 November 2013 09h30 Beste heer Verburg, Onze excuses voor het ongemak. Het aankoopbedrag gaat aan u terug gestort worden. Helaas is het onderdeel niet op voorraad. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 09h33 Zinloze reactie. Dit had de site al aangegeven ( zie bericht gisteren 17h08 ) Mister Auto : 14 November 2013 09h51 Beste heer Verburg, Bedankt voor uw reactie. Misschien hebben wij uw vraag verkeerd begrepen. Wat kunnen wij voor u doen? Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 10h05 Ik denk dat u de vraag prima heeft begrepen maar dat er geen oplossing van Mister Auto mogelijk is. Op 6 november beginnen met bestellen is meer dan genoeg tijd om onderdelen te regelen voor aankomend weekend. U kunt morgen geen remschijven bij mij krijgen Paul VERBURG : 14 November 2013 10h20 En valt het u op dat ik nu wederom met een oplossing moet komen? Wat stelt u zelf voor? Mister Auto : 14 November 2013 10h42 Beste heer Verburg , Bedankt voor uw bericht . We kunnen helaas geen onderdelen leveren die niet in voorraad zijn. We hebben helaas geen oplossing voor dit probleem. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 10h44 Waarom vraagt u dan wat u voor mij kunt doen? Misschien een oplossing zou kunnen zijn...... zorgen dat er morgen remschijven geleverd worden die wel op voorraad zijn? Het is maar een idee...... Paul VERBURG : 14 November 2013 11h13 Ik wacht uw reactie nog steeds af. Mister Auto : 14 November 2013 13h25 Beste heer Verburg, Het bedrag van de schijven is vandaag al teruggestort. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 13h28 Dat begrijp ik maar er staat nog een aanzienlijk bedrag open van een bestelling die volgens de bezorger onmogelijk af te leveren was door onduidelijke of onleesbare informatie????? Ik moet nu maar af wachten wanneer dit geld terug gestort wordt. Het standpunt van Mister Auto is dat het geld op de rekening blijft staan van Mister Auto tot de bestelling retour is bij bij u. Tot die tijd financier ik dit aan u terwijl ik geen geleverde dienst heb ontvangen. Om dit bedrag gaat het ook waarin ik de Rabobank opdracht zal geven om te gaan handelen. Het betreft de levering van 6 november waarvan het geld al op uw rekening staat en die niet geleverd is. Mister Auto : 14 November 2013 13h31 Geachte heer Verburg, In dit geval kunnen wij u als alternatief remschijven van het merk "TRW" aan de prijs van € 66 voorstellen. U kunt het referentienummber van de onderdelen DF4250 op onze website ingeven om deze zelf te bekijken. Graag zijn wij u verder van dienst. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Paul VERBURG : 14 November 2013 13h35 Zodra deze kwestie succesvol achter de rug is zal ik geen onderdelen meer bij u bestellen. Ik heb een slecht gevoel bij uw bedrijf en uw manier van communiceren met klanten. Ik zal ook geen TRW schijven bij u bestellen want wat garandeerd mij dat ik over enkele dagen te horen krijg dat deze schijven wel of niet in voorraad blijken te zijn? Uw bedrijf heeft in de vorge gevallen in beide situaties zowel als op uw site en aan de telefoon gefaald. Ik zal de schijven bij een concurrent aanschaffen. Paul VERBURG : 14 November 2013 13h37 De reactie van 13h28 hoort bij een andere bestelling thuis Niet bij deze remschijven.. Mister Auto : 14 November 2013 13h39 Geachte heer Verburg, U kunt de nodige onderdelen bij een ander bedrijf bestellen, daar bent u vrij in. Echter zijn de remschijven van TRW bij ons daadwerkelijk en aan een scherpe prijs beschikbaar. Graag zijn wij u een volgende keer opnieuw van dienst. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto
Reactie door paul_verburg op 24-11-2013 12:28
Bovenstaand mijn ervaring met Mister-Auto.nl Iedereen die wel goede ervaringen heeft met MA ben ik blij voor.
Reactie door paul_verburg op 25-11-2013 13:05
Paul VERBURG : 22 November 2013 15h01 Wat is de communicatie van het onderzoek? Met wie is er gecommuniceerd? Wat is er gecommuniceerd? Ik ontvang graag een copie van de communicatie. Hoe kan het zijn dat als hetgene wat plaatsvindf haaks staat op wat MA steeds blijft herhalen? Uw excuses betekenen helemaal niets. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 08h23 Beste heer Verburg, Mister Auto verzorgt zo snel als mogelijk oplossingen op onze aanvragen. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 09h05 En wederom geen antwoord op de vraag. De "klantenservice" blijft geen antwoord geven. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 11h49 Beste heer/mevrouw X, Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 11h56 Ook dit toont weer het beeld wat er al een tijd gaande is. klantenservice van Mister Auto... U handelt bar slecht en u communiceert nog slechter. uw reactie zijn gedeeld op de site van het programma Kassa.
Reactie door paul_verburg op 27-11-2013 12:30
Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Onze collega's in Frankrijk zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Wij hebben aangegeven dat u restitutie van het volledige bedrag verlangd. Zodra wij bericht ontvangen nemen wij direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 19 November 2013 16h06 Tjonge jonge..... wie had dit antwoord nou verwacht... -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 20 November 2013 10h13 Goedemorgen, Is er inmiddels duidelijkheid vanuit Frankrijk omtrent de verkeerd vestuurde levering? -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 20 November 2013 11h02 Beste heer Verburg, Wij hebben nog geen antwoord ontvangen. Het onderzoek is gestart bij de transporteur. U ontvangt spoedig bericht van ons. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 20 November 2013 17h12 MA-20131106-124327-1578394NL Ik zie dat de status van deze zending nog steeds staat op arrival from abroad ( locatie Nederland ). Zending is inmiddels 14 dagen op "transport". Wat zijn de stappen die MA nu gaat nemen? Wat is de status met betrekking tot "het onderzoek" wat het hoofdkantoor uitvoert? Al deze tijd geniet MA wel het geld wat ik voor de zending heb betaalt. Tot op heden nog geen concreet antwoord van MA ontvangen. Alleen het "we zijn er mee bezig" is tot nu toe de enige communicatie. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 21 November 2013 08h48 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Wij zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Er wordt uitgezocht waar uw bestelling gebleven is. Zodra wij een antwoord hebben nemen wij contact met u op. Wij waarderen uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 21 November 2013 19h08 Mijn geduld is al lang op, maar blijf het maar herhalen. Waarom geeft MA mijn geld niet terug? Ik heb de fout niet begaan. Waarom duurt het zo lang om een beslissing te nemen? MA doet niets anders dan de boot afhouden. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 22 November 2013 08h39 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. De procedure voor niet geleverde of geweigerde pakketten is u reeds uitgelegd. Bij wijze van uitzondering zijn wij eerder met een onderzoek voor u gestart. Wij wachten op antwoord van de transporteur en zodra wij antwoord hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt spoedig bericht van ons. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 22 November 2013 09h03 Het onderzoek is inmiddels een week gaande ( in werkdagen ). Wat is het resultaat van het onderzoek? Op welke manier is er contact gezocht? Ik ontvang graag een copie van het door u gestarte onderzoek. U blijft niets anders dan in vaagheden en standaard uitspraken hangen. Indien u vandaag niet met een een voorstel komt om het geld aan mij terug te storten wordt deze informatie aan het programma Kassa gedeeld. -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 22 November 2013 14h42 Zojuist contact gehad met een transporteur uit Belgie. De dame had geen idee wat er met deze zending moest gebeuren. Ze vroeg aan mij of ik duidelijkheid over deze kwestie kon geven. Ik concludeer dat Mister Auto dus helemaal geen onderzoek heeft ingesteld. Uit geen van de signalen van MA blijkt dat dat er duidelijkheid over deze kwestie naar de transporteur is geweest. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 22 November 2013 14h57 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Wij zijn een onderzoek bij de transporteur gestart. Uw bestelling wordt naar ons retour gezonden. Ieder pakket dat niet afgeleverd kan worden, voor wat voor rede dan ook, wordt retour afzender gezonden. De dame van de transporteur zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 22 November 2013 15h01 Wat is de communicatie van het onderzoek? Met wie is er gecommuniceerd? Wat is er gecommuniceerd? Ik ontvang graag een copie van de communicatie. Hoe kan het zijn dat als hetgene wat plaatsvindf haaks staat op wat MA steeds blijft herhalen? Uw excuses betekenen helemaal niets. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 25 November 2013 08h23 Beste heer Verburg, Mister Auto verzorgt zo snel als mogelijk oplossingen op onze aanvragen. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 25 November 2013 09h05 En wederom geen antwoord op de vraag. De "klantenservice" blijft geen antwoord geven. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 25 November 2013 11h49 Beste heer/mevrouw X, Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 25 November 2013 11h56 Ook dit toont weer het beeld wat er al een tijd gaande is. klantenservice van Mister Auto... U handelt bar slecht en u communiceert nog slechter. uw reactie zijn gedeeld op de site van het programma Kassa. -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 25 November 2013 13h06 Nu zelfs in mijn heer X aangesproken?? -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 25 November 2013 14h12 Geachte heer Verburg, Per ongeluk heeft u een leeg bericht van ons ontvangen, hiervoor onze excuses. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 25 November 2013 14h15 Wat had MA in het bericht willen zetten dan? -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 25 November 2013 15h10 Geachte heer Verburg, In het bericht hadden wij de volgende willen zetten: Wij verwachten spoedig van de transporteur over de retourzending te vernemen, hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 25 November 2013 15h18 Dat maakt het nog meer bijzonder dat MA nog geen contact heeft met de transporteur gezien deze zelf met mij contact heeft opgenomen op de 22e november ( is te lezen in deze geschiedenis ) Dus nogmaals het meervoudig herhaalde verzoek: Wanneer heeft MA contact gezocht en met wie. Wat is er besproken en vastgesteld. Wat is er geconcludeerd. Wat is er onderzocht. De status bij de transporteur staat nog steeds op arrival from abroad van 18 november. Dit is inmiddels 6 werkdagen verder maar nergens uit de acties van Mister Auto blijkt dat ze actie onderneemt. U praat alleen maar in algemeen heden en biedt geen concrete oplossingen MA geniet al vanaf de 6 november mijn geld. Dat is inmiddels 20 dagen en nog steeds geen concrete uitspraken. Wat is het resultaat van het onderzoek van het hoofdkantoor uit Frankrijk? Met wie heeft Mister-auto.nl contact gehad bij het kantoor in Frankrijk? Graag ontvang ik een copie van de communcatie van Mister-Auto. Blijf maar herhalen dat u dankbaar bent voor mijn geduld maar die is lang geleden al verbruikt. -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 09h54 Helaas wederom concluderen dat klantenservice niets doet aan deze kwestie. Geen reactie en geen oplossing. De bestelling hangt sinds de 18 nog steeds bij de transporteur. Per vandaag gaat krijgt de Rabobank opdracht het geld terug te vorderen via de officiele weg. U heeft niet aan uw voorwaarden voldaan. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 11h19 Beste heer Verburg, Dank voor uw bericht. Wij wachten de retourzending af, zodra wij het pakket ontvangen nemen wij direct contact met u op. Het hoofdkantoor heeft uw dossier in behandeling. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 11h26 Graag ontvang ik van het hoofdkantoor een overzicht van de status van handelingen die zijn uitgevoerd met betrekking tot de uitspraken van MA. Tot nu toe zijn deze uitspraken niets anders dan vage algemeenheden als: we zijn er mee bezig, het is in behandeling maar duidelijkheid ho maar. U ziet maar wat u doet. Ik geef de zaak uit handen aan de Rabobank en daarna aan de rechtsbijstand. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 12h18 Beste heer Verburg, In orde, wij wachten het af. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 12h28 "Graag ontvang ik van het hoofdkantoor een overzicht van de status van handelingen die zijn uitgevoerd met betrekking tot de uitspraken van MA" Wederom een bevestiging dat de klantenservice niet meewerkt / duidelijkheid / openheid of medewerking wilt geven.
Reactie door paul_verburg op 29-11-2013 15:25
The story continues
Reactie door paul_verburg op 29-11-2013 15:37
"Graag ontvang ik van het hoofdkantoor een overzicht van de status van handelingen die zijn uitgevoerd met betrekking tot de uitspraken van MA" Wederom een bevestiging dat de klantenservice niet meewerkt / duidelijkheid / openheid of medewerking wilt geven. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 27 November 2013 12h30 Beste heer Verburg, Alles is u medegedeeld, u trekt zelf conclusies. Zoals het u is beschreven, is geschied. U toegang geven tot de systemen is geen mogelijkheid. Er rest ons niets dan geduld te hebben. Zo u met uw rechtsbijstand contact heeft, vraagt u hen eerst de algemene voorwaarden aan u uit te leggen. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : 27 November 2013 12h37 Dat zal ook gebeuren net als het contact met de Rabobank. Ik vraag niet om inzicht in uw systemen, die conclusie trekt u zelf. Het is het lot van de consument waarvan fatsoen al lang geleden geen sprake meer is geweest. Als u inderdaad, zoals u in uw vorige bericht stelt "alles is u medegedeeld" dan had u antwoord op mijn verzoeken gegeven. Uw reactie zijn niets anders dan afpoeieren met "we zijn er mee bezig", het is in behandeling". Als u inderdaad doet wat u zegt met "alles is u medegedeeld", dan klopt daar niet van. Wat is er onderzocht door uw hoofdkantoor, wat is er besproken, hoe wordt er door de transporteur gehandeld om dit op te lossen, waarom geeft de transporteur aan de de zending nog steeds sinds 18-11 niet verzonden is naar Mister- auto? -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : 27 November 2013 12h44 Beste heer Verburg, U stelt dat er " is onderzocht", terwijl dit onderzoek nog bezig is. Bovendien trekt u de conclusie dat het oponthoud danwel de weinig cooperatieve houding haar oorzaak heeft op de klantenservice, dat is geenszins het geval. De klantenservice communiceert alle gevallen naar de betreffende afdeling op het hoofdkantoor van Mister Auto in Frankrijk. De collega's aldaar verzorgen de opvolging. Ook de klantenservice is nu afhankelijk van de terugkoppeling van deze opvolging. Mister Auto is daarin helaas wat zuinig met informatie. Wij weten op dit moment niet meer dan u. Met andere woorden u kunt nog 100 mails sturen, dat verandert niets aan de situatie. Wij waarderen uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 08h56 Wederom valt u in herhaling. Per vandaag de status van de levering bekeken. Hij staat nog steeds op 18-11-2013 op aflevering from abroad in NL. Wat is de huidige status van het onderzoek? Is het afgerond? Zo niet, wat heeft het hoofdkantoor onderzocht? Met wie is dit onderzoek van de transporteur onderzocht? Wat gaat MA doen on dit probleem op te lossen. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 11h37 Geachte heer Verburg, Het onderzoek wordtdoor onze collega's op het hoofdkantoor in Frankrijk uitgevoerd. Wij verwachten gauw een uitsluitsel van hen te ontvangen, gelieve nog even geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 11h37 Geachte heer Verburg, Het onderzoek wordt door onze collega's op het hoofdkantoor in Frankrijk uitgevoerd. Wij verwachten gauw een uitsluitsel van hen te ontvangen, gelieve nog even geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 11h51 Graag kom ik in contact met uw collega`s in het hoofdkantoor in Frankrijk om hen te ondersteunen en eventuele onduidelijkheden te verklaren. Het kan zijn dat de zaak bij uw collega`s onduidelijk is en het daarom vertraagd. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 12h08 Geachte heer Verburg, Onze collega's in Frankrijk maken geen deel van de klantenservice uit en kunnen dus niet direct benaderd worden. Wij houden u wel op de hoogte van zaken. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 12h24 Wederom een ontwijkend antwoord ( ik verbaas mij daar niet eens meer over ) Hebben uw Franse collega`s het bedrijf Colissimo hier over gecontacteerd? De Belgische transportservice geeft aan dat ze het pakket op 18/11 om 16:29 naar de een Franse transporteur heeft gegeven. De barcodes worden niet meer herkend. Hebben uw Franse collega`s het bedrijf La poste hierover gecontacteerd? Dit een alternatief bedrijf die pakkettransporten regeld? -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 13h51 Geachte heer Verburg, Het is in principe de taak van onze collega's om de desbetreffende verantwoordelijk te contacteren, wij brengen u zo snel mogelijk op de hoogte. Wij waarderen uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 14h01 En hebben ze dat ook gedaan? Zo niet? Wat hebben ze dan wel gedaan? Wanneer hebben ze dat gedaan? Wat hebben ze besproken? Met wie is dat besproken? Wat is er onderzocht? Is er contact gelegd met PostNL over de status? Is er contact gelegd met bpost.be over de status? Weet men inmiddels waar het postpakket zich bevindt? U reageert wel maar blijft geen antwoord geven. -------------------------------------------------------------------------------- Mister Auto : Vandaag 14h19 Geachte heer Verburg, De bijzonderheden van het onderzoek worden ons niet meegedeeld, omdat het buiten onze verantwoordelijkheid valt om deze te controleren. Wij wachten alleen op het eindelijke antwoord van hen en stellen u dan op de hoogte. Wij waarderen uw geduld. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto -------------------------------------------------------------------------------- Paul VERBURG : Vandaag 15h16 Wat maakt een onderzoek bijzonder dat het geheim gehouden dient te worden? Het is niets anders dan een pakketje opzoeken?
Reactie door pino123 op 29-11-2013 16:00
Ik begrijp uw frustratie.... Maar het constant onder elkaar hangen van het email verkeer maakt het zeer onduidelijk te begrijpen. U kunt de leverancier schriftelijk in gebreke stellen en een termijn stellen waarin u de betaling terug verwacht, of de spullen geleverd dienen te worden. Verstuur deze vbrief wel aangetekend.
Reactie door tot15karakters op 29-11-2013 18:37
Kan deze firma hier ook reageren? Reageer nooit op jezelf want zo is het onleesbaar en teveel tekst... Fout een discussie starten en niemand zal serieus reageren... De voorraad van een online winkel kan snel wisselen als ze niet eigen maar importeurs of groothandel voorraad gebruiken dus komt vaker voor helaas. Ook bij mijn online winkel en daar is weinig aan te doen helaas...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!