Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rabobank cq interpolis, melkkoe

Geplaatst door: haj op: 21-06-2012 11:01
Wij hebben al jaren alles in 1 pakket verzekeringen van Interpolis, onderdeel van de Rabobank. Sinds kort is dit pakket verhoogt met € 15 bemiddelingskosten per maand geld v.d. Rabobank. Het argument is, dat dit bedrag altijd in de polis verkapt was en nu transparant is geworden ? Ik vond dat raar omdat ik zoveel mogelijk correspondeer met Interpolis online,dit gebeurt haast nooit als je geen wijzigingen of schade hebt. Nu kun je opeens geen wijzigingen meer online invoeren bij interpolis, maar moet je contakt opnemen met een medewerker van de Rabobank??? € 180 per jaar kost me dat nu en dit heeft nooit in de polis gezeten want dan had geen forse verhoging plaats gevonden. Dit staat apart vermeld op de polis buiten de normale jaarlijkse verhoging van je verzekering , samen € 27 p.m.
Reactie door _interpolis_ op 22-06-2012 09:59
Beste, Kunt u ons het polisnummer van uw Interpolis Alles in één Poiis laten weten? Dan kan ik intern na laten gaan wat er precies aan de hand is. Ik koppel het antwoord desgewenst terug hier op het forum. U kunt uw reactie sturen aan klachten@interpolis.nl. Mijn excuses voor het extra ongemak en alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis
Reactie door haj op 22-06-2012 12:44
Een medewerker van de Rabobank liet mij weten dat dit landelijk is , dan valt er ook niets uit te zoeken.Het is gewoon duidelijk , interpolis heeft hier en daar de polis aangepast , autoverzekering duurder andere verzekeringen iets goedkoper dat is begrijpelijk, en dan € 15,62 Dienstverlening Rabobank waar ook nog asssurantiebelasting en administratie kosten overheen komt, en dat per maand. Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening.
Reactie door _interpolis_ op 25-06-2012 12:50
De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk. U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank. U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen.
Reactie door tdehond op 25-06-2012 13:02
Ik ben het met u eens. Leuke verdiensten als daar niets tegenover staat omdat u geen gebruik v.d. dienst hoefde te maken. Quote: haj schreef op vrijdag 22 jun 2012, 12:44: € 15,62 Dienstverlening Rabobank Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening. einde Quote
Reactie door haj op 25-06-2012 17:34
Quote: _interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50: De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk. 15,92 %over de verzekeringspolis voor de dienstverlening ,daar overheen nog hoge assurantie belasting en administratie kosten, per maand wel te verstaan, dat is heel duidelijk . einde Quote %
Reactie door micky12 op 08-03-2015 19:09
Ach ja.. "GLASHELDER"!! (niet dus!!)
Reactie door micky12 op 08-03-2015 19:20
Quote: _interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50: De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk. U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen Whahaha die laatste zin: "u kunt op ons rekenen" niet dus,of ja eigenlijk wel,zolang het maar in uw voordeel is!! Wellicht uw slogan "glashelder" om zetten in "troebel en on door zichtelijk?" Mensen denk goed na..verzekeren bij dit bedrijf?? Mooie woorden,en als het puntje bij paaltje komt (ook al staat het zart op wit..) men blijft ontkennen!! Glashelder zijn ze zeker in hun belang!! Ik zou zeker overstappen en weg bij dit hele(ow nee glashelder) bedrijf!
Reactie door tijger1 op 08-03-2015 23:57
"@Micky12 Zou de Ts niet allang vertrokken zijn na drie jaar?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!