Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO inloggen op je webmail lukt niet met IE9

Geplaatst door: haarp op: 01-08-2011 10:48
Inloggen ivm met internet explorer 8 is geen probleem bij Ziggo. Doch ga je inloggen met de nieuwe browser internet explorer 9 van Microsoft dan heb je kans dat je je mails niet kunt laden bij Ziggo. Oplossing: Via start-configuratiescherm-internetopties-geavanceerd-en vink nu de vakjes "foutopsporing scripts uitschakelen" (explorer en overig) uit. Dit zijn 2 vakjes waar je het vinkje moet verwijderen. Heb je bovenstaande gedaan via menu-internetopties dan zul je de browser moet herstarten.
Reactie door jaimita op 27-09-2011 17:50
Ik heb ziggo maar kan niet bij mijn webmail. Heb IE 8 Windows 7 Heb al de suggesties geprobeerd maar geen resultaat. Ziggo is niet bereikbaar.
Reactie door haarp op 27-09-2011 21:41
Ga via configuratie instellingen naar internetopties en klik op geavanceerd en vervolgens op opnieuw instellen. Daar je nog altijd IE8 hebt is je systeem waarschijnlijk niet geupdate. Klik hier op: [url=http://www.microsoft.com/nl-nl/Windows/internet-Explorer/sneller.aspx?WT.mc_id=in9799: IE9[/url: Als je IE9 hebt geinstalleerd klik dan via start alle programma's op Windows Update. Als je je Windows hebt geupdate ga dan zoals hieronder beschreven te werk: Via start-configuratiescherm-internetopties-geavanceerd-en vink nu de vakjes "foutopsporing scripts uitschakelen" (explorer en overig) uit. Dit zijn 2 vakjes waar je het vinkje moet verwijderen. Succes

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!