Antwoorden gegeven door: Arlynn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 25, 2017 om 12:58Kapotte afvalbakZelf als burger even melden dat de afvalbak kapot is, helpt ook heel erg!
Wel even die zak weer mee naar binnen nemen dan.. -
Nov 25, 2017 om 12:29Ben ik verplicht gebreken te vermelden bij inruil auto?Uw enige plicht lijkt mij in dit geval te melden, dat er recent een waarschuwingslampje is gaan branden, en dat u niet weet wat dat inhoudt omdat dat verder niet is onderzocht.
-
Jul 10, 2017 om 13:02Mijn zoontje wil muntgeld storten op zijn sns kinderrekening. Onmogelijk?Doe een (paar) keer flink boodschappen bij de Vomar Voordeelmarkt als er eentje in je buurt zit. Vomar-winkels hebben tegenwoordig een soort betaalapparaat waar je al je losgeld in kunt gooien... heel handig als je je kleine geld kwijt wilt.
-
Jun 17, 2007 om 22:12Via internet besteld, niets ontvangen, wel betalen??
Hoewel ik hier veel wijzer ben geworden, hoef ik de opgestoken kennis niet meer toe te passen. Het wonder is namelijk tóch geschied: ik vond gisteravond toen ik thuiskwam een dikke envelop op de deurmat! Beter laat dan nooit dus...
In ieder geval wil ik iedereen hier nogmaals hartelijk danken voor de zeer zinnige reacties!
-
Jun 16, 2007 om 10:56Via internet besteld, niets ontvangen, wel betalen??
Dank u wel, Hutch, Joep en Gerrit voor de interessante info. Het lijkt mij dat TNT in dit geval, een bezorging zonder handtekening of wat dan ook, hooguit kan bewijzen dat het artikel ter bezorging is opgenomen geweest in een postronde. Maar het lijkt me voor hen zeer lastig om te bewijzen dat hun besteller "iets" op een bepaald adres in een brievenbus heeft gedeponeerd.
De correspondentie met het internetbedrijf is inmiddels weer uitgebreid met nog 3 emails: we wachten de post van vandaag, nog even af en anders "gaan zij onderzoek doen".... Vooruit maar weer dan, en intussen vraag ik voor de zekerheid ook nog even bij de buren.
-
Jun 16, 2007 om 00:37Via internet besteld, niets ontvangen, wel betalen??
Dank u, maar het enige "bewijs" dat ik heb is de email-wisseling tussen hen en mij vanaf moment bestelling tot heden: het voor de 2e keer aangeven dat ik niets heb ontvangen.
Ik kan uiteraard op geen enkele manier aantonen dat ik het bestelde NIET in mijn brievenbus heb gekregen...