Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Auto4040
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 29, 2021 om 17:19Nissan nederland laat je als klant vallenNissan heeft de auto terug gekocht voor een redelijk bod.
-
Jan 28, 2021 om 21:02Nissan nederland laat je als klant vallenInmiddels contact gehad met Nissan Nederland, ze komen met een schandalig laag bod.
Blijkbaar willen ze 2 keer winst maken over mijn rug.
Nissan Nederland doet helemaal geen moeite om dit probleem op te lossen, ik ben de enige die veel water bij de wijn heeft gedaan.
Het gaat nu nog om maar 3000 euro tot ik ermee kan leven, de auto is 6000 euro meer waard dan het bod wat ze gedaan hebben.
Ik heb dit bod ook afgewezen en hoop dat ze slim genoeg zijn hier alsnog mee uit te komen.
Inmiddels heb ik contact met meerdere tv programma 's om mij verhaal te vertellen wat Nissan voor auto heeft gemaakt.
De versnellingsbak die stuk was en is vervangen schakelt nog niet goed, krijg hem soms niet in zijn 1 en 2 en achteruit .
Wel heb ik aangegeven bij Nissan dat ik niet stop tot de problemen zijn opgelost, ik hou van eerlijkheid en dat is Nissan Nederland zeker niet. -
Jan 25, 2021 om 18:13Nissan nederland laat je als klant vallenInmiddels weer een tijd verder, Nissan Nederland wil de auto terug kopen nadat ik de tv heb benaderd.
Ze beloofde me vorige week dat het geregeld zou worden maar helaas tot op de dag van vandaag is er niks geregeld.
De Nissan dealer in Drachten zou mij een overeenkomst/offerte mailen naar ook dit doen ze niet.
Ik word gewoon in de mailig genomen door deze dealer.
Dat Nissan Nederland geen stappen onderneemt tegen deze dealer begrijp ik niet, hoop nogsteeds dat ze het deze week gaan oplossen.
Mocht ik meer weten dan zal ik dat hier melden. -
Jan 13, 2021 om 19:18Nissan nederland laat je als klant vallenDe tecnische man van Nissan Nederland is niet eerlijk, heeft in een rapport allemaal dingen gezet wat niet waar is, dit is echt diep triest.
Waarschuwingslampjes die spontaan aan gaan bij een Nissan is normaal, nou lekkere kwaliteit.
De Nissan klantenservice van Nissan Nederland is er alleen maar om klachten af te wimpelen, dit doen ze allemaal in opdracht van het management die met hun stropdas achter hun bureau zitten.
Als je echt achter je merk staat dan los je de klachten netjes op.
Het is jammer dat geen filmpjes kan laten horen, krakende stoel, tikkerend geluid achterin en piepende koppelingpedaal.
Overal heb ik filmpjes van gemaakt, Nissan Nederland veegt alles zo van tafel.
Weer 4 weken mijn auto kwijt geweest, ze hebben in die 4 weken let op: de versnellingsbak vervangen (fabrieksfout) en 2 gasveren vervangen van de kofferklep.
Dit is toch knap binnen 4 weken.
Ik hoop dat mensen 10x nadenek voordat ze een Nissan kopen, er zullen er gerust wel een paar zijn die bijna goed zijn maar ik raad het af.
En als je dan problemen hebt zijn ze niet thuis, ze zijn goed in 1 ding en dat is de boel afwimpelen.
Maar wat ze aan mij hebben geleverd gaat nergens om, de Nissan Dealer in Drachten (waarvan ik geen naam van mag zeggen omdat ze anders weer een advocaat op mijn dak sturen) heeft niks opgelost, die zeiden vanaf dag 1 dat dingen niet waar zijn.
Ook zou ik meerdere keren nadenkenom hier een auto te kopen, misschien moet u eerst is goed kijken op het internet want daar staan meerdere mensen op met hun verhaal hoe ze daar te werk gaan. -
Jan 13, 2021 om 16:57Nissan nederland laat je als klant vallenNissan Nederland heeft geantwoord, ze vegen alle bewezen klachten zo van tafel, zo gaat deze fabrikant dus te werk!
De versnellingsbak hebben ze vervangen omdat deze vanaf het begin al stuk was.
Het waarschuwingslampje wat na 2 keer een stukken radar nogsteeds gaan branden geven ze aan dat dit hoort.
Ik ben helemaal klaar met dit merk Nissan, ik hoop dat Kassa hier nog aandacht aan wilt schenken in de uitzending.
Wat deze fabrikant doet is gewoon oneerlijk, ik wil van deze auto zo snel mogelijk af.
Dus voor alle serieuze lezers, koop geen Nissan. -
Jan 7, 2021 om 16:52Nissan nederland laat je als klant vallenStatus, inmiddels 7 maanden verder en nogsteeds zijn alle problemen niet opgelost door Nissan Nederland.
Hoor ook niks wat nu de bedoeling is, blijkbaar heeft dit geen haast.
Er komt maar weinig informatie binnen, en staan nog dik 14 punten open.
De versnellingsbak schijnt wel al vervangen te zijn na nog geen 8000km, deze is vanaf dag 1 gewoon niet goed geweest.
Rij nu inmiddels al 4 weken in een huur auto, in de 7 maanden ben ik tot nu toe de auto al 2 maanden kwijt geweest.
Ik ben echt niet te spreken over Nissan, voor mij nooit meer dit merk want dit kan echt niet.
Mocht ik meer te horen krijgen zal ik dit hier weer melden. -
Jan 7, 2021 om 16:48Nissan nederland laat je als klant vallenStatus, inmiddels 7 maanden verder en nogsteeds zijn alle problemen niet opgelost door Nissan Nederland.
-
Dec 14, 2020 om 20:05Nissan nederland laat je als klant vallenEven een update, de auto is inmiddels bekeken door de technische van van Nissan.
Ik heb alleen nog maar een een update van de versnellingsbak gekregen.
Hij schakeld prima maar het gegier is niet goed, er word deze week een nieuwe versnellingsbak geplaatst.
Nog geen 8000km en nu al een defecte versnellingsbak.
Ook schiet het met de rest niet op, het gaat allemaal maar erg moeizaam.
Ik hoop dat Nissan nu wel alle gebreken goed gaat oplossen want het word wel is tijd na een half jaar vol met ellende.
Hoop dat ze de Nissan dealer in Drachten ook aanpakken want die hebben me al meteen laten stikken na de eerste fabrieksfout, negeren kunnen ze als de beste.
Zelfs een trekhaakbedrading kunnen ze niet eens knap monteren.
Die heeft zijn geld binnen en verders komen ze er op deze manier wel erg makkelijk vanaf. -
Dec 7, 2020 om 18:00Nissan nederland laat je als klant vallenNissan nederland heeft gemaild dat als er klachten buiten de garantie vallen ik deze zelf moet gaan betalen.
Een nieuwe auto met 5 jaar fabrieksgarantie vol met gebreken, 6 maanden verder zeggen ze als dingen buiten de garantie valt.
Ik begrijp iets niet, alle klachten zijn bewezen en heb ze al het bewijs gestuurd.
Is er iemand die weet hoe ik met de directie in contact kan komen, want je komt niet verder dan de klantenservice (nou ja service) -
Dec 3, 2020 om 17:43Nissan nederland laat je als klant vallenAlle filmpjes en datums dat het radar waarschuwings/storingslampje spontaan af ging, helaas kan ik de filmpjes niet tonen.
Dit geld ook voor het tikkerend geluid achterin, het piepende koppelingpedaal, de krakende stoel en het gierende geluid in zijn 2de versnelling.
Ik had ook verwacht dat als je en hele nieuwe auto koopt deze niks mankeerd, of iets kleins dat kan altijd gebeuren.
Hier had ik dan nog wel begrip voor gehad.