Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: BHGS
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 26, 2020 om 21:53Ook slechte afhandeling klacht bij Fonteyn?Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen...
Een kapschuur gekocht. Al bij het bestellen zelf ging het mis. Een incompetente ‘adviseur’ die geen advies kon geven. Moest werkelijk alles via de telefoon aan een collega vragen.
Nog voor levering bleken diverse onderdelen niet besteld. Bij levering bleken twee belangrijke onderdelen (een nokstuk en een complete zijwand) niet geleverd. Schroeven voor de bevestiging van de (achteraf veel te duur betaalde) dakplaten waren ook niet geadviseerd, besteld en geleverd. Die kon ik à €15 per zak van 100 bij kopen. Achteraf óók veel te duur!!
Uiteindelijk de zijwand zelf opgehaald. Werd €0,90/km beloofd. Meerdere keren gevraagd of dat wel klopte. “Ja, klopt” was het antwoord. Uiteindelijk €0,19/km betaald gekregen.
Over alle zaken tenminste 10 keer gebeld. 8 keer de belofte gekregen te worden teruggebeld. Belofte niet één keer nagekomen.
Aan de telefoon ronduit onbeschoft te woord gestaan.
Schriftelijk uitgebreid een klacht gemeld. Geen inhoudelijke reactie.
Fonteyn schrijft op de website:
“Fonteyn staat voor uitstekende service voor en na de aankoop”
Niets is minder waar!