Kassa Vraag & Beantwoord
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
    • Stel jouw vraag
    • Gebruikers
    • Zoek een vraag
    • Categorieën
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
Iedere zaterdag om 19.05 uur op
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
  • Stel jouw vraag
  • Gebruikers
  • Zoek een vraag
  • Categorieën
Terug naar het profiel

Antwoorden gegeven door: Bitterbleu

  • Datum
    Vraag
    Antwoord
    Bekijk
  • May 31, 2020 om 15:12
    Incident in Lidl Corona gerelateerd
    Dank u allen voor het meedenken! Ik hou de komende dagen mijn gezondheid nauwlettend in de gaten. Ik neem 1 deze dagen even contact op met de winkel om te vragen hoe het (eventuele) gesprek met deze mevrouw is verlopen. Nogmaals dank voor uw tijd en adviezen.
    Link
  • May 20, 2019 om 22:00
    Zinken regenpijpen veroorzaken vlekken op tegels.
    Dank u wel voor de moeite en reacties. Ik ga eerst voorzichtig aan de gang met schoonmaakazijn.
    Link
  • May 10, 2019 om 08:41
    Is bedrijf verantwoordelijk voor eigen afval?
    Hartelijk dank voor uw antwoorden! Ik heb foto's gemaakt van de vlekken en ik ga dit vandaag opnemen met het bedrijf. Ze hebben inderdaad niet netjes gewerkt en dat ga ik met ze bespreken. Het afval ga ik maar zelf afvoeren. Als het bedrijf dit niet op een fatsoenlijke manier (wbt de vlekken) oplost dan zal ik inderdaad een negatieve beoordeling plaatsen.
    Link
  • Nov 17, 2017 om 19:21
    Deurwaarder ivm tanken niet betaald
    Goedenavond, omdat u tijd gestoken heeft in mij te adviseren wil ik u graag de (voorlopige) afloop nog laten weten. Ik heb mijn kant van het verhaal gemaild naar het hoofdkantoor van de betreffende keten. Dit met een cc naar het incassobureau. Per omgaande kreeg ik een mail van het incassobureau dat ze mijn betaling van 28euro hadden ontvangen en dat ze daarmee mijn dossier sloten. Van het hoofdkantoor kreeg ik een mail dat mijn mail in behandeling is. Nu inmiddels een week of twee. Dus dat wacht ik nog af (de excuses ;-)
    Link
  • Nov 1, 2017 om 15:44
    Deurwaarder ivm tanken niet betaald
    Dank voor de reacties. Tot een volgende vraag.
    Link
  • Nov 1, 2017 om 12:44
    Deurwaarder ivm tanken niet betaald
    Zoals beloofd, een up-date. Ik heb telefonisch contact gehad met de bedrijfsleider van het betreffende tankstation. Zij gaf aan dat de tankstations allemaal een nieuw pinsysteem hebben waar heel veel problemen mee zijn. Toen ik mijn kant van het verhaal deed stelde ik o.a. ook de vraag waarom de medewerker mij niet terugriep. De bedrijfsleider gaf aan dat de problemen met het pinapparaat zo ver gaan dat sommige apparaten bij zowel de klant als de medewerker aangeeft dat een betaling gelukt is terwijl dat achteraf helemaal niet zo blijkt te zijn. Ik was ook niet de eerste bij wie dit gebeurd was. Ik heb ook uitdrukkelijk gevraagd om de camerabeelden te bewaren zodat aangetoond kan worden dat ik daadwerkelijk binnen ben geweest en getracht heb te betalen. Ik heb afgesproken om mijn kant van het verhaal op papier te zetten en naar hen toe te sturen. Dit heb ik inmiddels gedaan en heb nog geen reactie ontvangen. En nu herinner ik me ook dat de tweede betaling wel gelukt was. Ik heb dat ook nog gezegd en de medewerker heeft vervolgens gevraagd of ik de bon wilde. Ik ben niet blind en ook niet gek :wink: 

    Nog steeds baal ik als een stekker dat ik hier zoveel tijd en energie in moet steken om iets waar ik m.i. totaal niets aan kan doen. Ik zit ook nog eens midden in een verhuizing dus ik ben inmiddels behoorlijk kwaad. Ik ben de dupe van het feit dat het betalingssysteem van dat merk blijkbaar een puinhoop is en ik laat het er ook niet bij zitten.
    Link
  • Oct 29, 2017 om 13:08
    Deurwaarder ivm tanken niet betaald
    wat mij betreft blijft het raar. Ik ben naar binnen gegaan en heb gepind, dat zullen de camerabeelden uitwijzen. Ik heb niets verkeerds gedaan. Ik heb ook niks niets gekocht en de tank beurt “vergeten” Dat achteraf niets van mijn rekening is afgeschreven kan ik niets aan doen. De betaling is blijkbaar niet goed gegaan, dat had de medewerker ook moeten opvallen. Door gepruts van het tankstation draai ik voor onterechte kosten op en dat laat ik me niet gebeuren. Ik heb afgesproken om morgen contact op te nemen met het tankstation. Komen we er niet uit dan dien ik een klacht in via mijn rechtsbijstandverzekering. Maar ik blijf positief door te denken dat dit een misverstand is waar ik samen met het tankstation uit wil komen.

    Dank u allen voor het meedenken. Ik laat u nog weten wat de uitkomst is.



    Link
  • Jun 9, 2017 om 16:09
    Buren hebben zonder toestemming gezamenlijke heg weggehaald.
    Goedemiddag, maandagavond aangebeld bij de buurman die niet open deed. Vervolgens een kort briefje gemaakt met de feiten en dat we daarover graag in overleg wilden en door de bus gedaan. Nog geen 5 minuten later belde hij aan, witheet en met een ontzettende grote mond. Waar we het lef vandaan haalde enz. enz. Vervolgens kwam hij met een kulverhaal dat de heg van hem was omdat de wortels bij hem in de tuin groeiden en dat hij de gemeente had gebeld wat precies de erfafscheiding is.

    Nou ja, we hebben de buurman naar binnen gevraagd en daar werd het knetterende ruzie. Ik hoorde namelijk ook van andere buren dat het klusbedrijf van de buurman op onze grond aan het werk was geweest ook zonder onze toestemming dus. Dat laatste vond de buurman niet zijn verantwoording omdat hij niet aanwezig was. We hebben hem dat ook goed in zijn oren geknoopt dat we dat niet nog een moesten merken. En nee, we zijn geen aso's maar hij was niet voor rede vatbaar. Toen krabbelde hij terug en bood zijn excuses aan dat hij niet goed gecommuniceerd had. Ook had hij plannen om de gezamenlijke schutting in de achtertuin te vervangen. We hebben aangegeven dat we hier geen toestemming voor geven.

    Daarin krabbelde hij ook terug en gaf aan dat hij zijn schutting dan maar tegen die van ons aan ging zetten. We zijn daarna redelijk uit elkaar gegaan. Wel met de kanttekening dat als hij toch zaken achter onze rug doet mbt de gemeenschappelijke erfafscheidingen dat we naar de rechter stappen. Vervolgens is de makelaar geweest. Die heeft aangegeven dat we ons verder niet druk moeten maken over het hek in de voortuin. Dat dit geen invloed zal hebben op de verkoop omdat het hek netjes staat. Als we er hadden blijven wonen dan hadden we absoluut actie kunnen ondernemen en hadden we volledig in ons recht gestaan maar we gaan toch weg. Maar eerlijk is eerlijk, het blijft zuur dat we hier op de valreep mee te maken krijgen na 19 jaar woonplezier. Nogmaals dank voor het meedenken en wij hebben hier helaas weer veel van geleerd.
    Link
  • Jun 4, 2017 om 20:36
    Buren hebben zonder toestemming gezamenlijke heg weggehaald.
    Goedenavond, allereerst excuus dat ik nu pas antwoord. Het hek (een soort van lage schutting) is geplaatst. Mijn man en ik heb beiden gewerkt vandaag. Nu blijkt dat zowel de paal alsmede het hek/schutting op onze grond zijn geplaatst, dus over de erfscheiding heen. Dus er is gebruik gemaakt van zo'n 10 cm van onze grond. Ik weet het, we zijn van plan om te verhuizen er staat ern nieuw hek etc, etc. Maar dit gaat me een tikje te ver. De buurman heeft niet met ons overlegd èn onze grond is gebruikt. We hebben nu ook geen ruimte meer om er iets anders tegenaan te zetten. We zijn ons nu aan het beraden hoe nu verder.
    Link
  • Jun 3, 2017 om 21:42
    Buren hebben zonder toestemming gezamenlijke heg weggehaald.
    Precies op de erfgrens.
    Link

Kassa

  • Home
  • Artikelen
  • Belbus
  • Gemist
  • Rubrieken

Service

  • WhatsApp-dienst
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Veelgestelde vragen
  • Dossiers
  • Disclaimer
  • Cookie-instellingen

 

  • BNNVARA
  • Postbus 175
  • 1200 AD Hilversum