Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Claudiaatjes
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 8, 2017 om 11:15Bril kapot in poststukMijn opticien heeft zelf aangeboden de bril op te sturen. Ik heb er niet om gevraagd.
Ik ga alleen maar naar deze opticien, dus de bril is er ooit aangekocht, de nieuwe glazen zijn daar aangemeten (oude ook, de coating was van het glas afgegaan) en ook daar erin geplaatst. Mijn contactlenzen schaf ik daar aan. Mijn bril gebruik ik als ik thuis ben, maar draag eigenlijk altijd lenzen. Ik had een harde brillenkoker bij mij, maar die paste niet in het doosje waar ze dingen in versturen, dus hebben ze er nu een plastic insteekhoes omheen gedaan. Er is duidelijk kracht op de hoek gekomen met verzenden, waardoor het montuur bovenin is gebroken. Ik ben eigenlijk van mening dat ik een heel montuur heb aangeleverd, ik ook een heel montuur terug verwacht. Ik kan idd een opticien in de buurt zoeken, maar deze ken ik al 25 jaar en ik kan het combineren met een bezoek aan mijn ouders. Ben er niet op uit om er beter van te worden, maar ben benieuwd of men dit een terechte 'vergoeding' vind.