Antwoorden gegeven door: F. ten Caat
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 3, 2017 om 09:59Sunny crew
Wij maken nu exact hetzelfde mee. We wachten ook al ruim 6 maand op levering die steeds uitgesteld wordt. Met slappe excuses wordt er op het allerlaatste moment afgebeld, we moeten constant zelf achter ze aan.
Afgelopen week zou dan eindelijk alles geleverd worden en zou men tussen 9-10 bij ons zijn.
Om 9:45 maar even een belletje en de levering ging vanwege de regen wederom niet door. Men kon ons zogenaamd niet bereiken waarbij de betreffende medewerkers opeens een mobiel telefoonnummer van 9 cijfers opnoemde...!! Terwijl er twee mobiele nummers bij ze bekend zijn, e-mailadressen, etc.
Slappe smoes, slecht bedrijf en mijn gevoel zegt dat ze óf in de problemen zitten óf het zijn een stel oplichters...
Zal me niet verbazen dat er veel gedupeerden zijn. Noteer zoveel mogelijk namen, bewaar alle contacten, bewijzen, etc!! Wij zijn nu bezig een incassobureau in te schakelen om onze aanbetaling terug te krijgen maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat nog goedkomt.