Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: J.M. van tornhout
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2016 om 14:39Welkomstmail van Oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwdVandaag ook gebeld, het was nog vroeg, dus niet bij nagedacht en ja gezegd. Vervolgens op internet gekeken en toen zag ik inderdaad dat het verre van betrouwbaar is. Ondanks dat ik geen bevestegings mail had gekregen meteen op gebeld om me af te melden. Met onderstaande als resultaat. Laat wel zien dat ze nooit de intentie hebben om die bevestegingsmail te sturen (verdiemodel), maar dat je wel degelijk al bekend bent bij ze. Bel binnen die 14 dagen terug om je af te melden dan ben je alle elende voor.
Beste,
Wij hebben uw annuleringsverzoek ontvangen.
Jammer dat u geen gebruik wenst te maken van Oddie.nl.
Helaas hebben wij u de welkomstmail nog niet kunnen verzenden zodat u meer kunt lezen over onze unieke cashback actie.
Dit heeft namelijk een verwerkingsperiode.
Middels deze mail bevestigen wij de annulering van uw telefonische aanvraag.
U zult geen welkomstmail van ons ontvangen.
Indien u in de toekomst toch gebruik wenst te maken van onze unieke cashback programma kunt u zich aanmelden via www.oddie.nl
Indien u nog meer vragen heeft staan wij graag tot uw beschikking.