Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: LTEX
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 26, 2020 om 17:21Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?Ik heb inmiddels gesproken met iemand van het hoofdkantoor. Een zeer professioneel en vriendelijk gesprek waarin duidelijk werd gemaakt dat er inderdaad iets goed mis is gegaan in beide zendingen. Wat gaan ze nu uitzoeken.
Ik heb inmiddels bij een ander bedrijf dezelfde TV kunnen ophalen, dus morgen gaan we eindeiljk mijn schoonmoeder blij maken. Bol.com heeft zich verontschuldigd voor de gang van zaken en het verder netjes afgehandeld.
Ik hoop dat ze de oorzaken kunnen achterhalen en dat ook het communicatieproses nog eens onder de loep wordt genomen.
Wat mij betreft is deze zaak nu verder afgedaan. Ik dank ook alle mensen die de moeite hebben genomen hier te reageren. -
Oct 25, 2020 om 15:28Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?En dit was overigens eergisteren, toen nog vol op voorraad. Let wel, ik heb hem, op advies van de klantenservice zelf de 21e voor de tweede keer besteld!
Zoals je ziet overigens: verkoop door: BOL.COM, dus niet een externe partij die het verprutst heeft, gewoon bol.com zelf! -
Oct 25, 2020 om 15:25Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?@sprietje, ik heb er toevallig ook een screenshot van gemaakt gisteren en vandaag, lijkt erop dat ze hem nu snel weg hebben gehaald. Zou bol.com sieren als ze ook zo proactief zouden reageren op mijn klacht...