Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Marieke Nieuwenhuis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 27, 2020 om 09:54Recht op restitutie bij Vliegtickets.nlGoedemorgen,
Ik heb mijn hele mailbox doorgezocht, maar kan de mail niet meer vinden, helaas.
Het was een soort nieuwsbrief opmaak, met daarin mijn vluchtnummer/boekingsnummer en de mededeling dat deze niet uigevoerd zou worden op 18-05-2020.
Daaronder kon ik doorklikken naar de betreffende airline en lezen wat het beleid was n.a.v. annuleringen.
Men gaf aan dat UA verwachtte dat ik binnen 1 jaar naar factuurdatum van de tickets (01-09-2019) mijn vlucht alsnog zou uitvoeren. Dat betekende voor 01-09-2020 vertrekken. Mijn reactie zit in de bijlage.
Later hebben ze dit aangepast naar 01-09-2021, maar daarop heb ik nogmaals aangegeven dat dat voor ons niet haalbaar is en dat ik toch restitutie wens.
[Edit redactie, afbeelding verwijderd ivm vermelding privacygevoelige informatie] -
Aug 26, 2020 om 15:35Recht op restitutie bij Vliegtickets.nlDaarna meldt ik hen dat wij begin april een mail hebben gekregen dat de vlucht geannuleerd was. Waarop het volgende antwoord komt. Zie screenshot.
-
Aug 26, 2020 om 15:30Recht op restitutie bij Vliegtickets.nlWij hebben de tickets van United Airlines geboekt via Vliegtickets.nl.
Vliegtickets.nl stuurt ons begin april een mail dat deze vlugt niet doorgaat.
Men biedt een voucher aan, maar wij willen liever geld terug.
Deze week heb ik via Twitter nogmaals contact gezocht met de vraag wanneer ik dit kan verwachten en of ik dan in elk geval wel de garantie kan krijgen dat het een keer komt.
Hierop komt het antwoord wat ik in de screenshot gezet heb.