Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Nicko_01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 22, 2021 om 00:23YoufoneBeste Sprietje,
Ik zal de laatste zijn die het niet bij zichzelf zoekt, echter laat dat onverlet dat Youfone enorm profiteert met hun woekerprijzen. Als die nou marktconform waren, was er überhaupt geen discussie. Ik had me ook beter vooraf in moeten lezen. Maar achteraf is het leven altijd makkelijker. -
Jul 22, 2021 om 00:00YoufoneBeste Tijger1,
Nee, ik ben geen kleuter en mij werd niet duidelijk gemaakt door Youfone dat er geen slot op het data limiet zat. Zodoende ik later dus voor een verrassing kwam te staan. Ik heb dit nu wetende na een gesprek met de klantenservice aangepast. -
Jul 21, 2021 om 23:42YoufoneHet klopt dat ik wel een melding kreeg bij 80%, maar dat impliceert dus al dat ik nog tegoed had. Daarna heeft Youfone geen waarschuwing meer gegeven na bereik tot max. data. Afijn, nu heb ik dat datalimiet wel ingesteld op hun website, waarmee ik iets dergelijks in de toekomst hoop te voorkomen. De kosten zijn overigens compleet uit verhouding. Ik heb er echt geen moeite mee hoor, om bij overschrijding wat extra te moeten betalen. Maar deze woekerprijzen die Youfone hanteert zijn buiten propotioneel.