Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Oddie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 28, 2016 om 14:52Welkomstmail van Oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd[Edit internetredactie: goed dat u zich door middel van een reactie verdedigt, maar reclame maken is verboden.]
Dit bericht plaatsen wij namens Oddie bv.
Betreft de bevestigingsmail, van ieder lid kunnen wij aantonen dat deze door ons verzonden is.
Wij vermelden uitdrukkelijk, afhankelijk van uw spamfilter dat de mail tussen de ongewenst mails terecht kan komen. Hier hebben wij van buitenaf geen invloed op.
Ook vragen wij of de klant ons binnen 3 dagen wilt contacteren via oddie.nl indien er problemen zijn betreft de bevestigingsmail.
Mocht er onduidelijkheden zijn omtrent het het schriftelijkheidsvereiste, hiervoor gelden aanvullende voorwaarden. Deze kunt u nalezen via www.acm.nl
Al met al doen wij ons uiterste best onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wel vinden wij het zeer treurig dat wij ten onrechte worden beschuldigd van het niet nakomen van onze beloftes.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via info@oddie.nl.
Ten slotte willen wij iedereen danken voor de aandacht.