Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ruiter33
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 12, 2013 om 21:54Service van wehkamp[quote=ikbenik schreef op dinsdag 12 feb 2013, 21:44][quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 21:39][quote=ikbenik schreef op dinsdag 12 feb 2013, 21:03][quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:16]Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Nee hoor.........
Er bestaat namelijk geen bepaling die aangeeft dat de verkopende partij en fabrikant een minimale periode aan garantie MOETEN geven.
Garantie is een gunst, geen recht.
Dus als Wehkamp één jaar garantie verstrekt, zijn de daarmee totaal niet in overtreding.
Wie heeft het over "recht"?
Wie heeft het over "overtreding"?
Leuk dat je reageert, maar uit je reactie blijkt dat je geen flauw benul hebt waar dit over gaat.
Jij schreef toch echt:
[quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:16]Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
En daar reageerde ik op.
Dat past exact in het straatje dat de Consumentenbond en Consumentenautoriteit Apple willen aanklagen vanwege dat Apple niet aan de garantieregels houdt.
Gaat er nu een belletje rinkelen? :-)
Je aanname, ik hou niet eens van appels, heeft echter niets met de misleidende formulering te maken heeft waarmee Wehkamp probeert haar klanten een rad voor ogen te draaien.
Maar dat geeft verder niets hoor. -
Feb 12, 2013 om 21:39Service van wehkamp[quote=ikbenik schreef op dinsdag 12 feb 2013, 21:03][quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:16]Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Nee hoor.........
Er bestaat namelijk geen bepaling die aangeeft dat de verkopende partij en fabrikant een minimale periode aan garantie MOETEN geven.
Garantie is een gunst, geen recht.
Dus als Wehkamp één jaar garantie verstrekt, zijn de daarmee totaal niet in overtreding.
Wie heeft het over "recht"?
Wie heeft het over "overtreding"?
Leuk dat je reageert, maar uit je reactie blijkt dat je geen flauw benul hebt waar dit over gaat. -
Feb 12, 2013 om 21:32Service van wehkamp[quote=ikbenik schreef op dinsdag 12 feb 2013, 21:03][quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:16]Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Nee hoor.
Er bestaat namelijk geen bepaling die aangeeft dat de verkopende partij en fabrikant een minimale periode aan garantie MOETEN geven.
Garantie is een gunst, geen recht.
Dus als Wehkamp één jaar garantie verstrekt, zijn de daarmee totaal niet in overtreding. -
Feb 12, 2013 om 20:16Service van wehkampWehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Het "Webcare-team" probeert de indruk te wekken je serieus te nemen, maar negeert je uiteindelijk volledig, om van de reguliere klantenservice (te stom om voor de duvel te dansen) maar niet te spreken. -
Feb 12, 2013 om 20:13actie wehkampWehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Het "Webcare-team" probeert de indruk te wekken je serieus te nemen, maar negeert je uiteindelijk volledig, om van de reguliere klantenservice (te stom om voor de duvel te dansen) maar niet te spreken. -
Jan 2, 2013 om 20:27Babyfoon Wehkamp.nl2 maanden geleden maakte ik melding bij Wehkamp dat er op de site misleidende informatie stond.
De garantietermijn klopte niet, er werd de indruk gewekt (en dat gold voor veel meer artikelen!!) dat die 2 jaar zou zijn terwijl het slechts 1 jaar was.
Ik kreeg uiteraard een flutantwoord via de mail en werd nav mijn reactie daarop gebeld.
Weer een flutverhaal en om me af te poeieren werd me aangegeven dat misschien nog wel bekeken zou worden of de tekst misschien wel aangepast zou worden.
Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging, maar die werd uiteraard niet gegeven; Ik had het maar te doen met de vage smoesjes van deze tuthola.
Ik heb daarom op dat moment meteen mijn account bij "Oplichtingspraktijken-BV-Wehkampaccount" opgeheven.
Dan krijg je nog 1 maal een mail, want ze kunnen wel schrijven als het maar opppervlakkig genoeg blijft, waarin men aangaf het jammer te vinden dat IK het nodig had gevonden op te zeggen; Maar in de spiegel kijken? Ja, natuurlijk niet! -
Jul 20, 2012 om 12:25WAT TE DOENSimpel naait al jaren lang haar klanten.
Migreren naar het inferieure T-mobilenetwerk werd gebracht als een verbetering; Een publiek geheim dat ook dit weer een voorbeeld van gebakken lucht was.
Procedures zijn er om de klant tot het uiterste aan het lijntje te houden in de hoop dat je dan maar afhaakt.
De zich klantenservice noemende afdeling bedient zich van eenzelfde treiterende/vertragende manier om je (niet zelden na herhaaldelijk zomaar afgebroken telefoonverbindingen) af te serveren.
Via de mail reageren heeft al helemaal geen zin; ALS je al antwoord krijgt duurt dat weken en weken, uiteraard van en NOREPLY-adres; Wat alleen maar vertraging oplevert. En laat dat nu het handelsmerk van simpel zijn!?
Service is voor simpel slechts een "sportterm", knoop dat maar in je oren! -
Dec 29, 2010 om 19:42Ik heb onvoldoende bereik nadat simpel zijn netwerk veranderd heeft, kan ik kostenloos mijn abonnement op zeggen??[quote=mahadma schreef op maandag 13 dec 2010, 16:20]De reden van het veranderen van kpn naar t mobile:
"Waarom wisselt Simpel het netwerk naar T-Mobile?Door deze overstap kan Simpel scherpe tarieven blijven bieden voor bellen en sms’en en ook goedkope internetbundels aanbieden."
Ja, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Dit is de PR-retoriek om klanten een inferieur netwerk door de strot te duwen.