Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: scherpslijper
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 6, 2020 om 15:05Verkeerde koelkast geleverd, zelf naar de eerste etage getild.Allereerst: u had op het moment van aflevering moeten controleren of het de juiste koelkast was. Is helaas niet gebeurd en nu deze geruild moet worden zal de koelkast door uzelf weer naar beneden gebracht moeten worden. Wat in dit verhaal héél belangrijk is, is dat de leverancier de ruiling zelfs nog kan weigeren op het moment dat de koelkast die door u naar beneden gebracht is beschadigd is. Immers, voor ruiling komen doorgaans alleen onbeschadigde artikelen met de originale verpakking in aanmerking. Maak hierover dan ook een waterdichte afspraak met de leverancier. Daarmee voorkomt u dat de verkeerd geleverde kast uiteindelijk toch niet geruild wordt en dat u daarmee nog een derde keer over de trap moet.
-
Apr 30, 2020 om 10:41Mag een webshop retourkosten inhouden op terugbetalingVolkomen terecht. Alleen de verzendkosten van de webshop naar de klant zijn voor rekening van de webshop. Retourkosten zijn voor rekening van de klant en worden op terugbetalingen in mindering gebracht.
-
Apr 18, 2020 om 12:23Terugbetaling door Booking.com is niet ontvangen door de bankEerstens, bellen heeft geen zin. Doe dit per mail. Stuur de bank de ARN-codes door. Daar krijgt u dan per mail antwoord op en dat antwoord stuurt u vervolgens (indien nog nodig) naar booking.com want daar zou dan door de bank gemeld moeten zijn, dat boeking.com voor verder onderzoek moet zorgen. Dan bent u af van dat kastje/muur-verhaal en komt het ei te liggen waar het hoort.
-
Apr 13, 2020 om 17:48LoiEen medewerker van de klantenservice zal best de tijd hebben om uw vragen te beantwoorden. Voor het aanhoren van een lading proza zijn zij echter niet aangenomen. Het is juist door lieden die al dergelijke onnutte bijzaken erbij halen dat de wachttijden bij een klantenservice oplopen.
-
Apr 12, 2020 om 16:21Iets besteld, binnen 24 uur proberen te annuleren, maar pas reactieIk zou het bij de bezorging weigeren als zihnde geannuleerd. Dan gaat het retour afzender zonder kosten.
-
Apr 11, 2020 om 23:55Corona regelsHeel erg vervelend hoor, allerlei mensen die dingen doen waar ze dat niet behoren te doen. Bijna net zo vervelend als........(oh wacht)
Geen vragen? Door naar de volgende. -
Apr 9, 2020 om 20:53Betalen?Juist omdat daar ter plaatste (nog) geen corona is, denk ik dat u daar wat betreft de autoriteiten helemaal niet welkom bent.
U bent voor hen de risicofactor in dit geval. -
Mar 30, 2020 om 13:20Overlijden ex partner, schuld scheidingHet enige goede advies dat hierover te geven is: raadpleeg een notaris of een anderszins hierin gespecialiseerde jurist.
-
Mar 21, 2020 om 20:38Op 27 maart start het camping seizoen kunnen wij daar naar toe.Kunt u zelf niet nadenken? U zult echt zelf moeten bedenken of u a) de risico's ervan wilt lopen en b) of u dit geen asociaal gedrag vindt.
-
Mar 21, 2020 om 14:17Reisbureau wil gemaakte kosten voor een uitgestelde reis verrekenen met klantEven los van de vraagstelling zelf (daar is ook door anderen al over geantwoord) heb ikzelf een aanvullende kanttekening. Men schrijft namelijk ook: "Ook bestaat er de kans dat reeds vooruit betaalde gelden aan onze partners in Zuidelijk Afrika niet gebruikt kunnen worden voor de nieuwe reisdatum".
Dat zou inhouden dat reisgelden die de organisatie vooruit betaalde aan derden mogelijk nogmaals door u zouden moeten worden betaald bij het omboeken naar een andere datum. Dan houdt dat verhaal over omboeken geen stand. Dat zou annulering inhouden van dat deel van de huidige boeking, gewoon omdat dat deel dan nogmaals moet worden afgerekend.
Iemand hier een visie over?