Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: acoma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 28, 2014 om 17:23Contact met Vodafone glasvezelHallo Aaftink,
Om eerlijk te zijn is dat geen duidelijke verklaring ;)
Facturen worden bij bijna geen enkel bedrijf handmatig ingevuld. Ze hebben wel producten die aan of uit staan.
Dat betekent dus dat er een onderdeel is dat niet klopt:
-Er kan iets teveel op staan, waardoor je teveel betaalt.
-Er kan iets te weinig op staan, zoals een korting.
Door naar de regels op de factuur te kijken hoort het duidelijk te zijn waar het mis gaat, ik vind het ook vreemd dat ze niet weten hoe het komt.
Zoiets zou met één mail of telefoontje af te handelen moeten zijn.
Datzelfde probleem heb ik bij Ziggo gehad.
Mijn factuur was te hoog omdat ze een korting waren vergeten in te voeren.
Dus toen belde ik ze, zei ik dat ik korting 'zus en zo' miste en toen hebben ze dat aangepast. -
Jul 28, 2014 om 15:50Contact met Vodafone glasvezelDan zou ik je willen aanraden om in te loggen op My Vodafone: https://myvodafonethuis.vodafone.nl/
Daar kun je de factuur zien en staat alles gespecificeerd.
Met die informatie kunnen wij misschien meer.
Het is misschien een rare vraag, maar is het abonnement op het oude adres al stopgezet? -
Jul 2, 2014 om 23:58Hoelang gaat vodafone nog door met deze praktijkenJa, je eigen telefoon ;)
Ik gebruik zelf de volgende app: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.rgruet.android.g3watchdogpro&hl=nl_NL
Meteen een widget op mijn bureaublad zodat ik elke keer zie wat ik verbruik.
Ik wil gewoon dat risico niet lopen dat ik zo'n gigantische rekening krijg.
Daarom kijk ik zelfs regelmatig in de app van MyVodafone.
Want verbruikt = verbruikt, die nummers zuigen ze heus niet uit hun duim om klanten te pesten.
Zo heeft mijn broertje ontdekt dat hij regelmatig om 7 uur in de ochtend - als hij nog slaapt - plotseling 50MB verbruikt terwijl hij op WiFi zit.
Zijn data-verbruik app heeft hem zo gewaarschuwd. -
Jun 24, 2014 om 00:31Vodafone thuisDit probleem lees ik vaker op fora.
Om het wat duidelijker te maken:
1) Extern ingehuurde "Deur aan deur"-verkopers beloven mondeling dat het mogelijk is om interactieve televisie draadloos te ontvangen.
2) Vervolgens stuurt * een bevestiging met Algemene Voorwaarden waarin staat vermeld dat het met een kabel is aangesloten. Uiteraard leest niemand die AVen, is ook veel tekst.
3) De wettelijke bedenktijd van 14 dagen verstrijkt en opzeggen is niet meer mogelijk.
4) Monteur belt en geeft aan wat hij gaat doen, pas op dit moment komt men erachter dat het niet draadloos werkt.
5) De klant belt boos op naar de klantenservice en probeert zich te beroepen op mondeling gemaakte afspraken.
*Voor Vodafone kun je in principe elke provider invullen. Dit verhaal werkt ook in andere gevallen zoals: "Alles wordt kosteloos aangesloten."; "Ja, u kunt gebruik maken van uw eigen kastjes" en ga zo maar door.
Ik werk zelf ook op een klantenservice en er is niets dat mij zo irriteert als liegende 'deur aan deur'-verkopers!
Ze kunnen zeggen wat ze willen en ik krijg uiteindelijk een - terecht - boze klant die helaas niet meer kan opzeggen omdat de mondelinge overeenkomst niet bewezen kan worden.
@lekkerisdat en pieterwolters:
Het gaat over draadloos TV kijken, want Vodafone levert - volgens hun website - gewoon een modem met wifi. -
Mar 30, 2014 om 17:04snelheidstest internet[quote=doodles schreef op zaterdag 29 mrt 2014, 20:44]Ik heb zojuist de snelheidstest gedaan, maar de uitslag klopt niet!
Er werd nl. 100kb/sec gemeten maar mijn daadwerkelijke snelheid is met een beetje mazzel 15kb/sec.!
Hoe komt dit verschil/
Ten eerste vind ik deze test niet betrouwbaar.
http://speedtest.operator.nl/ geeft mij altijd 150 mbit en deze test geeft opeens 120 mbit aan.
Vreemd dus.
Ten tweede vraag ik me af hoe je je 'daadwerkelijke snelheid' meet?
Vergeet niet dat deze test in kbits werkt, terwijl je downloads meestal zijn aangegeven in kbytes.
En 100 kbit per seconde staat gelijk aan 12.5 kbytes per seconde.