Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: alfa33
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 8, 2011 om 18:50GAZELLEKWALITEIT NIET MEER ZOALS VROEGER!Inderdaad....dus als je goed leest heb ik in het eerste deel over nieuwe fietsen van nog geen jaar, 3 jaar en 6 jaar oud en dat allemaal fietsen zonder problemen en rijden nog immer als nieuw. Bij deze nieuwe fietsen word bijv. goed aluminium gebruikt, dat er ook na 6 jaar nog goed uitziet. Pas in het 2e deel heb ik het over de oude "schoolfietsen"
-
Sep 8, 2011 om 18:39GAZELLEKWALITEIT NIET MEER ZOALS VROEGER!Dat is nu altijd het nadeel van zo'n forum, alleen maar negatieve berichten.
De tevreden mensen laten zich hier niet horen!
Dus bij deze hier een tevreden koper: ik koop elke 3 jaar met het fietsprive plan een nieuwe Gazelle en ben nu inmiddels met de 3e fiets bezig, de "oude" fietsen gaan naar de kinderen.
Alle fietsen rijden nog steeds zonder noemenswaardige problemen of defecten.
Service via de dealer Roodenburg is prima, toen er na 1,5 jaar wat roest op de voorvork zat, werd zonder enig probleem de voorvork vervangen.
Het gebruikte materiaal ziet degelijk en mooi afgewerkt, geen rammeltjes ook niet bij de oudere fietsen. Ook de ouder "schoolfietsen die ik al weer wat jaren gelden gekocht hebben zich prima gehouden op het testcentrum dat middelbare school heet! Uiteraard wel altijd de fietsen goed onderhouden(verlichting + banden etc)
Het spijt mij mensen, ik kan mij absoluut niet vinden in al die kritiek op dit forum. -
Apr 12, 2010 om 18:34drempelsAls technisch ambtenaar ontwerp ik de drempels volgens de CROW richtlijnen, deze richtlijnen zijn en worden door de jaren heen ook, indien nodig, door het CROW aangepast en/of verbeterd.
Het is in principe zo dat je over een 50km drempel met een normale auto zonder schade over de drempel met 50 km/u heen moet kunnen rijden. Is dit niet zo, dan kan je de wegbeheerder aansprakelijk stellen.
Ook ik ben een tegenstander van drempels en leg ze niet uit mijzelf aan, het zijn altijd de burgers en de politiek(op verzoek van de burgers) die er om vragen, maar wel bij een ander voor de deur(anders heb je er zelf last van en dat willen we natuurlijk niet)
Het het overigens uitgezocht en bewezen, dat het meestal de bewoners uit de straat/wijk zelf zijn, die bij een ander in de straat te hard rijden en vervolgens zelf gaan klagen als de ander het bij hun in de straat doet.
Kortom als ieder zich eens zelf aan de maximum snelheid zou houden, zou het een stuk prettiger en veiliger in de straat/wijk worden.
Verder is het zo dat de politie alleen wil handhaven als de snelheidsbeperking ook door fysieke maatregelen word afgedwongen,dus niet allen een bord 30.
In zulke gevallen is de wegbeheerder ook genoodzaakt drempels, slingers e.d. aan te leggen, want anders zal de automobilist zich echt niet uit zich zelf aan de maximum snelheid houden.
Tuurlijk ik rij ook weleens te hard.