Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: baito
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 20, 2013 om 21:51herstart Samsung Galaxy S DuosIk heb precies hetzelfde.
Er zit Vodafone & Telfort in mijn nieuwe Samsung Galaxy S Duos GT-S7562.
Ik heb het toestel nu 3 weken in mijn bezit en vanaf dag 1 valt hij regelmatig uit en start hij zichzelf opnieuw op.
Het uitvallen is bij mij heel onregelmatig.
Soms 2x op een dag en soms wel 10x op een dag.
Ik heb beide simkaartjes omgewisseld voor splinter nieuwe maar bij mij bleek dit niet de oplossing.
Ik las op het Vodafone-forum dat een gebruiker met zelfde toestel en hetzelfde probleem, verschillende sim-kaartjes combineert heeft en dat bij hem de combinatie KPN / Telfort geen problemen gaf. Maar blijkbaar accepteert het toestel de combinatie Vodafone / Telfort en Vodafone / KPN niet.
Mvg Baito