Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: capt. insano
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 27, 2010 om 11:44HI.NL slechte klachtenafhandeling!!De Hi webwinkel verdient geen schoonheidsprijzen met deze manier van klantcontact.
Het valt me trouwens op dat Lotte steeds hetzelfde standaard antwoordje geeft.
Volgens mij is Lotte geen persoon maar een programmaatje.
Hier komen de feiten over Hi.
De Hi webwinkel laat hun bestaande klanten wachten op hun telefoon zodat nieuwe klanten meteen binnengehaald kunnen worden.
Dit is policy van hun en niemand (zeker Lotte niet) zal zeggen dat het zo werkt.
Alleen een iets te loslippige medewerker kan dat vertellen als je de juiste vragen stelt.
Het is mij dus verteld door een medewerker. ;) -
Oct 9, 2010 om 12:49HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ik moet er eerlijkheidshalve bij vertellen dat ik enkel problemen heb met de Hi webshop. Ik heb in het verleden al eens problemen met ze gehad ivm met (wederom) leveringstijden. Toen zat ik nog net binnen de 8 dagen grens om mijn koop op afstand ongedaan te maken.
Ik geef iedereen die wilt verlengen de tip om dat gewoon bij een winkel/Hi verkooppunt te doen want als je toestel dan stuk gaat zit je ook niet een paar weken zonder telefoon. De Hi webshop en Hi verkoop punten zijn namelijk 2 verschillende zaken en via internet besteld betekent helaas ook via TNT terugsturen en nog meer onduidelijkheid en rompslomp.
Soms heeft de webshop een aanbieding die een verkoop punt niet kan doen maar bij reguliere toestellen is dit vaak niet zo.
De kwaliteit van het netwerk en de ontvangst in het buitenland zijn subliem daarom ben ik 8+ jaren bij Hi dus ik wil de dienst niet afkraken ,het zijn alleen die boeven van de webshop die een nare smaak achterlaten.
Mijn toestel is gelukkig binnen (na een heleboel geklaag en gebel) maar ik moest wel een paar tientjes betalen aan de TNT bezorger wat niet de afspraak was.
Laatste keer webshop voor mij. -
Oct 8, 2010 om 12:13HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ik heb precies hetzelfde gezeur gehad.. naar het blijkt worden bestaande abonnees anders behandeld dan nieuwe abonnees.
Ze lokken een nieuwe abonnee met een zeer snelle levering terwijl een bestaande abonnee moet wachten tot na de eerste run op de toestellen.
Ik kreeg de melding dat mijn toestel niet op voorraad was terwijl een countertje op de hi site de precieze voorraad van het toestel aangaf. (200+ stuks ,vandaag besteld=morgen in huis) ,en als ik de klantenservice belde vertelde men dat het toestel niet voorradig was.
Ik heb er ook problemen mee dat de info op de site niet klopt.
Ik wil best wat langer op mijn toestel wachten als ik dat maar vantevoren weet en ik wil niet voorgelogen worden.
Dat getutoyeer van de klantenservice vind ik ook een beetje stuitend ,ik bedoel je kent mij niet en als ik netjes begin door de desbetreffende juffrouw ook daadwerkelijk als zodanig aan te spreken wil ik geen barrage aan jij's en jou's om mijn oren hebben. We staan verdorie niet in de kroeg!
Pas je aan degene aan die je aan de telefoon krijgt!
Het schijnt dat mijn toestel nu verstuurd is dus ik ben benieuwd of dat weer een zoethoudertje is of dat men nu eens de waarheid heeft verteld.