Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cees775
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2012 om 10:18WAT TE DOENDit bedrijf mag gezien de wijze van handelen niet bestaan anno 2012.
Als je in zee gaat met Simpel zijn er over en weer rechten en plichten.
Zoals leveren waarvoor wordt betaald en betalen voor wat is geleverd Simpel heeft daar gewoon maling aan. Ik ben in de periode dat ik een overeenkomst heb met hen al een 6 tal keren afgesloten geweest welke allen onterecht waren. werd mij ook weleens per mail bevestigd maar blijven dat gewoon doen. Kreeg op een dag in mei om 17,32 uur een mail dat ik € 50,00 moest storten omdat de belkosten hoger waren die maand heb dit maar direkt gedaan (onder protest) ondanks dat een belplafond had ingesteld en werd de volgende morgen weer afgesloten.Na contact ( duurde wel een paar uur hen te bereiken ) opgenomen en hoorde dat men een foutje had gemaakt en zou mijn teveel betaalde geld met de volgende nota worden verrekend.IS NOG STEEDS NIET VERREKEND !!!!!!
Ook de heraansluiting duurde gewoon een week.
2 weken geleden weer afgesloten daar ik mijn betaling had laten storneren omdat ik een kreditnota tegoed had. duurde weer een week.
Inmiddels heb ik hoge kosten gemaakt voor een alternatief om te bellen en het in de hand nemen van een raadsman.
ik heb een dossier opgeboued van meer dan 40 mails en wil dit onder de rechter brengen om aan te tonen dat er niet geleverd wordt waarvoor men een overeenkomst is aangegaan.
Ook is het zo dat de ontvangen mailtjes van Simpel zich beperken tot 3 en dan allen nog gewoon 3 a 4 weken later dan gevraagd.
Ik waarschuw een ieder die in zee wil gaan met Simpel dat je een sterk hart moet hebben om bij deze club te horen.