Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: celle
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 8, 2014 om 10:45Groupon Phantasia ticketsin hun voorwaarden staat dat Groupon zich het recht behoud om zonder reden van opgaaf de aanbieding te veranderen zolang de koop niet aanvaard is. maar dat is het hele punt. de koop was aanvaard, betaald en afgewerkt en naderhand komen ze met wijzigingen ten nadele van de klant. Daar zit hem nou de juridische kneep. ik heb daarover contact gehad met mijn advocaat die de zaak bekeken heeft en mij in mijn recht gesteld heeft. Groupon heeft echter tot nooit adequaat gereageerd en je wordt door allerlei medewerkers op "vriendelijke wijze" van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat ze iets voor je doen. de coupons zijn verlopen en ik heb geen gebruik gemaakt van de 2:1 actie van tickets voor de geboden prijs.
Ik heb meerdere malen aankopen gedaan bij Groupon, behoudens de veel langere levertijden, gaat het over het algemeen goed. maar zoals ze zich hier hebben opgesteld is ronduit misleidend en getuigd van weinig commitment met klant maar meer met een winstoogmerk.
UIt de voorschriften van Groupon zelf:
2.1 De Aankoopprocedure: Groupon verkoopt Kortingsbonnen die ingewisseld kunnen worden voor Producten vaneen Bedrijf. Wanneer je de stappen voor aankoop van een Kortingsbon doorloopt, nadat je akkoord bent gegaan met deze verkoopvoorwaarden en nadat wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt de transactie voor de Aankoop vande Kortingsbon pas afgerond (en komt een contract inzake de Aankoop pas tot stand) wanneer wij de transactie per
e-mail aan je hebben bevestigd (wat onze aanvaarding van de transactie is). Wij behouden ons het recht voor om een transactie zonder opgaaf van reden te weigeren of te annuleren totdat wij je aanbod hebben aanvaard.