Antwoorden gegeven door: chun
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 15, 2005 om 17:10VODAFONE LIFE
Hoi Eelco,
Vodafone schrijven heeft denk ik niet zo veel zin. Zij hebben hem immers niet aangesloten. Ik denk echter dat je een brief naar de hoofdkantoor van belcompany moet schrijven.
Er is denk ik bij het verkopen ervan een miscommunicatie ontstaan. Een vodafone live abonnement heeft alleen zin bij een selectie vodafone live toestellen. De verkoper was denk ik in de veronderstelling dat je met de qtek 9090 ook vodafone live nodig hebt. Echter is dit niet zo.
Je hebt momenteel inderdaad een live abonnement waar je helemaal niets mee kan. Live en data zijn 2 totaal verschillende diensten die je niet zomaar om kan switchen bij vodafone.
Leg belcompany dit verhaal uit en ze kunnen je vast daarbij verder helpen. Er is per ongeluk een live bundel vekocht op een toestel waar het daar bij niet mogelijk is.
Je kan ze trouwen bellen, mailen of gewoon schrijven.
E-mail: Klantenservice@BelCompany.com
Telefoonnummers klantenservice: (tijdens kantooruren)
Klantenservice algemeen: 0318-56 98 98Postadres:
BelCompany Nederland B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal