Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: conpom
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 20, 2016 om 20:59Hollands nieuwe: Slechte klantenserviceHallo Daphne,
Mijn verhaal lijkt op dat van jou! Ik ben 4 maanden van het kastje naar de muur gestuurd en heb uiteindelijk een (aangetekende) boze brief naar de directie van HollandsNieuwe gestuurd en gedreigd met het inschakelen van de Geschillencommissie. Je wil het niet geloven maar binnen twee dagen (!!) had ik mijn oude nummer terug! Dus waag nog een kans en schrijf de directie aan! Succes,
groetjes,
Connie -
Jun 28, 2012 om 22:05welk merk PC is prijs/kwaliteit het besteLaatst heb ik een bestelling bij Bol.com geplaatst van ruim € 40,-- en toch werden er portokosten berekend. Nu gaat het mij echt niet om die € 1,95 maar ik vond het een principekwestie dat ze dan ook die portokosten niet zouden berekenen. Ik heb er wel een paar mailtjes tegenaan moeten gooien maar dat kwam voornamelijk omdat de factuur niet overeenkwam met de bestelstatus. Je moet de facturen van Bol.com dus gewoon goed controleren.
-
Jul 15, 2009 om 22:28Computer ziet geen draadloos netwerk
Wordt er helemaal geen netwerk gezien, of alleen jouw netwerk niet? Als je helemaal geen netwerk kunt zien heb je dikke kans dat het knopje op de laptop (bij een Acer aan de voorzijde) niet in de juiste positie staat. (Dit heb ik tot twee keer toe bij m'n moeder meegemaakt)
-
May 13, 2009 om 22:42geen outlook kunnen verzenden'k Heb hetzelfde probleem gehad. Ook met Ziggo en Outlook (2000). Van alles geprobeerd (antivirus uitgeschakeld, alle instellingen van Outlook vernieuwd) Uiteindelijk heeft het probleem zich na een paar dagen vanzelf hersteld..... Ik denk achteraf dus dat het een probleem bij Ziggo was, en niet bij ons thuis.....
-
Mar 18, 2009 om 22:12het "rode kruisje"Ik zat met hetzelfde euvel en bij mij heeft 't geholpen dat ik via EXTRA, INTERNETOPTIES, TABBLAD BEVEILIGING, de beveiliging op NORMAAL heb gezet. Weg rode kruisjes!!