Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cspecialist
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2010 om 21:54slechte service van console-specialistVermoedelijk heeft vraagsteller uiteindelijk toch de door ons aangeboden oplossing geprobeerd en werkte dit.
Zij reageert namelijk ook niet op onze aan haar gezonden emails.
Uiteraard is het dan hier melden dat eigenlijk de volledige post onrechtmatig geplaatst is niet meer de hoogste prioriteit want mevrouw heeft een werkende kaart.
Het probleem dat mevrouw had is namelijk tot op heden nog nooit een defect gebleken.
En we spreken dan over duizenden verkochte producten.
En dit is een redelijk veel voorkomend probleem omdat de producten die wij verkochten enige technische vaardigheid vereisen. -
Nov 27, 2010 om 19:12slechte service van console-specialistBeste Klant,
U kwam naar ons met uw probleem 6 weken na aankoop van uw product.
Uit de problemen die u had bleek dat het niet ging om een defect product maar om verkeerd gebruik van het product.
Wij hebben u daarna oplossingen aangedragen om de kaart correct werkende te krijgen u gaf aan deze niet te willen proberen en uw geld terug te willen omdat u van mening was dat het product defect was.
Wij hebben aangegeven dat u het product terug kon zenden naar ons terug ter vervanging.
U wilde hier geen gebruik van maken en alleen het product terug sturen als u het bedrag terug zou krijgen.
Wij hebben u aangegeven dat 6 weken na aankoop het niet meer mogelijk is het product te retourneren maar dat garantie van toepassing is en het product dus vervangen kan worden mocht het echt defect blijken.
Wij hebben uiteraard wel geprobeerd mevrouw eerste de aangeven oplossingen te proberen omdat dit lettelijk het probleem in 2 minuten zou oplossen.
Wij gingen er vanuit dat deze mevrouw toch had besloten om onze instructies te volgen en het kaartje werkende was.
Echter blijkt nu dat u weigert om te reageren op onze email en nu hier ons in een slecht daglicht wil stellen.
Wij zullen u via email op de hoogte stellen van onze vervolg acties.