Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ddr
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 22, 2016 om 20:30Heeft iemand ervaring met een traplift en wat zijn ongeveer de kosten?Ervaring over het aanvragen cq aanschaffen van een traplift heb ik niet.
Wel staat er bij een tante van mijn vrouw een traplift die voor een oom was aangeschaft.
De oom is overleden en de traplift kan niet worden weggehaald.
Natuurlijk zouden we als familie dat zelf kunnen maar waar laat je zo`n ding.
Voor gemeente zou er een data base moeten komen zodat bij een aanvraag zo`n lift in een gelijkwaardig huis kan worden gezet.
Hoeveel liften die vaak tijdelijk gebruikt zijn staan er zo ongebruikt? -
Apr 8, 2016 om 16:31Eigen risico bij zakkenrollen pinpasBuiten de vraag of u pasjes zijn gestolen staat er in de voorwaarden die door de banken zijn gemaakt dat u verantwoordelijk bent voor het pasje.
Bij ons is het pasjes dat vernieuwd moest worden verzonden maar nooit aangekomen. Ik zat in de rij op het politieburo. Vele pasjes waren niet aangekomen. Een hele serie pasjes was na het versturen door de bank onderschept. In de voorwaarden van de bank staat dat de houder van de pas verantwoordelijk is voor de pas op het moment van verzenden. Ook al heeft u de pas nooit in handen gehad. Pas nadat wij formulieren hadden ingevuld waarin we verklaarde alle zorgvuldigheid in acht te hebben genomen kregen we na een aantal weken ons geld terug. Dit was wel een aantal jaren geleden. Er kon toen in bepaalde landen tot een bepaald bedrag gepint worden zonder pincode. Ik heb wel eens begrepen dat op de chip van de pas de pincode staat. Met de juiste apparatuur is de code van te pas af te lezen. Hier hadden we verschillende randomreaders van de RABO bank. Bij inloggen geeft onwillekeurig welke reader we gebruikte al aan als je een verkeerde pincode aangeeft. -
Jun 7, 2014 om 18:40wat te doen bij een onterechte bekeuringVergeet het maar.
Betaal de boete.
Ambtenaren winnen het altijd.
Lees het volgende:
Mijn vader die iedere week boodschappen deed voor zijn moeder haalde de parkeerkaart voor visite bij zijn moeder om zo de tassen binnen te brengen. Ik denk 1 a 11/5 minuut lopen.
Terug lopend naar zijn auto werd er een bekeuring geschreven.
In de binnen stad dus dubbel tarief.
Mijn vader had de ambtenaren al gezien met het lopen naar zijn moeder maar deze heer en dame hadden niets te maken met het verhaal dat de parkeer vergunning gehaald moest worden.
Mijn oma was bijna 90 woonden nog zelfstandig maar was slecht ter been.
Ik moet hier wel eens aan terug denken als ik dit soort dingen lees.
Zelf werd mij gevraagd op de stoep te gaan staan met een vent auto ( rijdende winkel). Dit vroeg de politie en zei daarbij dat ik zo de weg vrij hield voor eventuele hulp diensten. Dit is heel lang zo gedaan tot er parkeerbeheer langs kwam.Ik heb uitgelegd waarom ik zo stond en kreeg te horen dat ik dan op het marktplein kon gaan staan. Ik kon mijn klanten daar vandaan ook helpen. Ik heb dit aan gevochten maar fout is fout vond de officier van Justitie. Je verliest het altijd tegen dit soort uitwassen. Legaal stelen noem ik het.
-
Feb 17, 2014 om 13:23HELPWat is de slogan ook weer van de belastingdienst ?
Makkelijker kon het toch niet!!
Wij hebben jaren sinds ons trouwen ( 1981 ) het zelfde nummer.
In 1988 begon ik een eigen bedrijfje.
Hiervan dus een apart rekeningnummer.
Alles netjes apart gebleven.
In 2004 is de eigen zaak gestopt en misschien raad u het al....... prive komt het ene op de oude zaken rekening en het ander op de prive rekening.
Nu kreeg ik van de week een brief van de belastingdienst waarin verteld wordt dat er voortaan maar 1 nummer per persoon gebruikt gaat worden. Eindelijk !!
Dat wat ik zelf niet voor elkaar krijg gaat nu dan toch gebeuren.
Tja makkelijker kan het niet als je als burger zelf je goede gegevens geeft.
Nu nog iemand die het goed verwerkt !! -
Jan 6, 2014 om 13:07Boeking LandalWij hebben de ervaring dat we al LEEFTIJD ( 55 + ) korting krijgen. Door deze korting kun je geen gebruik maken van andere kortingen zoals de bon zoals u kreeg. Al deze cadeau`s ( prijzen ) van de postcode loterij zijn niets anders dan reclame van de des betreffende bedrijven.
Wat ik hier wel wil zeggen dat we altijd heel tevreden zijn over de parken van Landal. -
Oct 10, 2012 om 16:08UPC moet weg. Per direct!En een nieuwe topic? NEE laten diegene die in het verleden hebben gereageerd ook maar weten dat het nog steeds speelt.
Mensen tel maar tot 10.
Ook ik heb problemen gehad met UPC.
Ik blijf er omdat er bij andere providers dezelfde problemen zijn.
Dit soort bedrijven zijn te log.
Machtiging heb ik al heel snel ingetrokken. Ik bepaal wanneer en hoeveel er van mijn rekening af gaat. NIET upc. Te veel afboeken en dan met de mededeling dat het wel met volgende rekeningen wordt verrekend. Daar is mijn salaris niet op berekend.
Antwoord op mijn schriftelijke klachten kwamen per telefoon. DAT kon niet schriftelijk.
Storingen? Je bent altijd de eerste en enige.
Bij na vraag bij buren blijkt dan dat dat NIET zo is.
Dit gebeurde al een tijd terug. Telefoon niet bereikbaar. Althans je hoort dan later dat je de telefoon niet aannam.
Ik weet wel dat storingen vervelend zijn voor een bedrijf. Maar bedonder de klant niet.
Ook wacht tijden bij de klanten "service". en verbindingen die dan afgebroken worden.
Dan kun je nogmaals wachten. Heel gek maar wil je klant worden wordt je meteen geholpen. Dan zijn er geen wachttijden.
En nogmaals niet alleen bij UPC.
Ik ben naar UPC gegaan omdat ik met de vorige provider dezelfde punten tegen kwam.
Daar in tegen ken ik ook mensen die heel tevreden zijn bij UPC.