Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: doegee
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 6, 2013 om 19:13Klantenservice Ziggo[quote=tot15karakters schreef op vrijdag 4 jan 2013, 19:25]Voor 20 Mb is de Cat4 kabel voldoende dus de CAT 7 verplichten is onzin.
Ziggo moet tenminste 20 Mb kunnen halen en omdat U eerder hogere snelheden haalde is het duidelijk een Ziggo probleem.
Gewoon zeggen dat je CAT 7 hebt en dan kom je wel verder.
Bovendien is het vaak hun kabel maar dat willen ze niet toegeven.
99% heeft namelijk een modem en verder draadloos en via het N netwerk is snelheden tot 80 Mb mogelijk bij geen muren of isolatie.
hier thuis is er 1 computer + 1 spelcomputer via kabel rest gaat via wifi.....
vandaag (6-1-13) begon het goed, en s'middags kwam ik ruim twee uur niet boven de 10mb.
klantenservice gebeld, en probleem voorgelegd.
na 10minuten kwamen we weer op het punt dat ze hun "protocol" af moeten draaien.
ik moest;
1.modem resetten
2.CAT5e (minimaal) verbinden met een computer/laptop (zei dat ik CAT7 gebruikte)
3.kanaal switchen (tegengaan wifi interventie van andere kanalen)
4.modem resetten
als dit niet werkte moest er maar een monteur komen omdat de fout WEER NIET BIJ ZIGGO lag...
en die monteur gaat je geld kosten.
Dus nog steeds hebben we uitval problemen van het duurste internetvariant van ziggo, en er word nog steeds niet uitgebreid naar gekeken....... WAARDELOZE SERVICE! -
Jan 4, 2013 om 16:30ZIGGO[quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!
ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.
Nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan NIET wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.
maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service -
Jan 4, 2013 om 15:36Klantenservice Ziggo[quote=sweeterlake schreef op vrijdag 4 jan 2013, 14:12]Het beste is om UTP-kabel CAT 5E (tot 90 Mb/s) of nog beter CAT 6, dan wel het best momenteel CAT 7!
CAT 7 voor de hoogste snelheden en professioneel gebruik. De prijzen van de UTP-kabels CAT 6 & 7 ontlopen elkaar niet zoveel meer. Het beste is om dan CAT 7 te gebruiken (ook voor de toekomst).
Okay, maar dat kan niet de reden zijn dat ik (zoals vandaag) vaak rond de 10mb zit.
Ik red me er nu mee, maar ik vind het zo jammer dat de klantenservice daar op gaat zitten mierenneuken....
en ook zo leuk, vanmiddag zeggen ze me dat ik van kanaal moest switchen (een vrije wifichannel) en daarna de modem resetten (meteen erna).
als je dan gaat checken op welk kanaal ie staat is het weer standaard.
(volgens de meeste mensen van de klanten service mag je dit niet wijzigen omdat ze je dan niet kunnen monitoren)..
Maar ook dat alles maakt niets uit.... binnen 1 á 2 uur is de snelheid weer laag.