Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: doggmann
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 18, 2012 om 22:59vakantieAvond Remi
ik cathay pacific toch maar een mail gestuurd wat ik via google vertaald heb nu alleen maar hopen dat de vertaling een beetje klopt. Ze moeten weten dat de klanten het niet met hun eens zijn en dat ze zo ook klanten kwijt raken.
maar u hebt in een eerder bericht staan dat het van de anvr mag en in de mail van Karin Postema Reservations/Ticketing Agent heeft ze staan dat u niet gewijgerd mag worden.
Maar de anvr is ook weer zo een instantie waar je geen eigen mail adres van vind.dat gaat via consuwijzer.
hier onder heb ik de mail wat ik gestuurd heb staan :
Het is echt schandalig hoe jullie de invaliden discrimineren.
zo als die vrouw met haar rolstoel.
en dat smoesje van jullie met jullie begeleiding hoe wil je zo snel aan begeleiding
komen en betalen jullie die begeleiding dan?.
als jullie van gezonde mensen kunnen verdienen zijn jullie snel want daar hebben jullie geen werk aan.
maar als een invalide zo als zo als wij komen dan is het nee want daar hebben jullie werk aan.
dan willen jullie dubbel verdienen want dan moeten jullie ook nog eens aan een begeleider verdienen.
ook al zijn wij invalide dan hebben we nog behoefte om alleen op vakantie te gaan
we zijn geen kleine kinderen ook al denken jullie dat misschien.
verplaats je eens in die vrouw volgens het reisbureau mag het en dan bederven jullie
het.
mij maken ze niet blij met een vakantie ik zit liever thuis maar als jullie bijv: graag op vakantie gaan en iemand boorde het door jullie neus door een ziekte
waar je niet om gevraagt hebt hoe zouden jullie je dan voelen.
Groetjes Giel -
May 18, 2012 om 15:19vakantieBeste Remi
ik heb ook gezocht naar een mail adres van cathay pacific maar dat vind ik nergens in het Nederlands en dat is de enigste taal wat deze stommerik kan en dan natuurlijk de limbotaal hihi.
want ik heb ook nog bij Singapore Airlines geinformeerd of die me aan een mailadres konde helpen maar die hadden dat ook niet.
ik kreeg deze mail van hun terug
Het mag inderdaad niet dat een passagier met een rolstoel geweigerd wordt en ik snap ook niet dat dat gebeurd.
Helaas heb ik geen emailadres voor u van Cathay Pacific.
Met vriendelijke groet,
SINGAPORE AIRLINES Ltd
Karin Postema
Reservations/Ticketing Agent
maar nooit opgeven wij hebben ook onze rechten.
Groetjes Giel
-
May 18, 2012 om 13:21vakantieMiddag donna.
ik had Woensdag avond ook de mail naar SINGAPORE AIRLINES gestuurd want ik vond het schandalig.
maar toen ik net de mail las heb ik de berichten hier niet meer gelezen dus was ik weer wat voorbarig.
zelf ben ik niet zo een liefhebber van vakanties maar ik ben hartstikke blij voor
Remi en hoop dat ze een pracht VAKANTIE heeft
Groetjes Giel -
May 18, 2012 om 13:04vakantieMiddag Remi
Ik heb eens een mail gestuurd naar SINGAPORE AIRLINES over hoe ik over hun dacht en nu kreeg ik vandaag deze mail van hun terug.
Gaat dit over een bestaande boeking? Ik ontvang graag meer informatie over dit incident.
Via ons is het altijd mogelijk om rolstoelbegeleiding aan te vragen en deze service is kostenloos.
Ik ontvang graag meer informatie van u. Gaat dit over een telefoongesprek die is gevoerd of is dit een incident bij de check-in balie?
Met vriendelijke groet,
SINGAPORE AIRLINES Ltd
Karin Postema
Reservations/Ticketing Agent
en als ik het goed lees hebben ze zelf kosteloos begeleiding.
ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes Giel -
May 16, 2012 om 21:56vakantieRemi ze weigeren je nu om je handicap.
als je dat handicap niet had mocht je mee bij mij was het om de verlenging van een gsm abonnement moest ik een handtekening zetten en dan kun je ook zeggen de provider mag je abonnement weigeren.
en bij jou is de weigering ook om je handicap en niet om bijv: slecht gedrag of zo.
ik weet niks van vliegtuig maatschappijen maar het lijkt mij raar dat het een gegronde rede is..
Groetjes Giel -
May 16, 2012 om 18:54vakantieAvond Remi
Het klinkt misschien stom maar heb je al eens contact met discriminatie.nl
want ik heb zelf ervaren door mijn eigen handicap dat die heel veel kunnen doen.
zelf heb ik polyneuropathie werken mijn zenuwen niet meer waardoor ik geen pen meer vast kan houden en dus ook geen handtekening kan zetten onder een contract waar ik problemen door kreeg.
maar na dat discriminatie.nl de betreffende instantie gebeld en geschreven had kon het ineens wel geregeld worden.
ik weet natuurlijk niet of ze in u geval iets kunnen betekenen maar u kunt altijd een gokje wagen.
ik hoop van harte dat alles goed komt en u een prachtige vakantie hebt op uw bestemming.
groetjes Giel