Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dupe2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 17, 2013 om 13:32Dubbel verzekerd Ditzo - UniveDank je wel Tijger1 voor de steun.
Ik heb in elk geval al een klacht ingediend bij het SKGZ maar misschien is het ook nog goed om het bij het CVZ te melden. -
Apr 17, 2013 om 06:24Dubbel verzekerd Ditzo - UniveHet uiteindelijke resultaat is erg teleurstellend.
Beide verzekeringen doen zich er met een email vanaf waarin vermeld "we begrijpen uw teleurstelling" maar uiteindelijk blijf ik zitten met een verzekering die ik had op gezegd (al in november 2012!) en een extra kostenpost van ruim €800,- per jaar.
Erg klant onvriendelijk, iemand (Ditzo of Unive) heeft een fout gemaakt maar hier zou ik me als eindklant niet door belast moeten voelen.
Unive wist me ook nog te vertellen of ik even per direct te gestorneerde premie wilde betalen en dat de eerste opzegmogelijkheid 1 januari 2014 is (!??), want ik dan nu ook maar op voorhand ga doen.....bekende spreekwoord "Ezel stoot zich niet...." -
Apr 15, 2013 om 10:49Dubbel verzekerd Ditzo - UniveBeste Ids Pultrum,
De officiële brief met daarin de vermelding dat ik gebruik maak van de overstap service heb ik ook nog.
Deze heb ik inmiddels ook al aan Ditzo en Unive gestuurd, hoop dat hiermee snel alles op een correcte manier gecorrigeerd wordt. -
Apr 12, 2013 om 14:34Dubbel verzekerd Ditzo - UniveBeste Tijger,
Dank u wel voor uw reactie.
Zowel Ditzo als Unive heb ik per email gevraagd per direct het te corrigeren/ te reageren.
Ik wacht nog op antwoord.