Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dutch1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 4, 2017 om 20:35Fiber, verhuizen, tv erbij, rampDank Tiger voor het bericht.
Helaas kan ik weinig met dit antwoord.
Natuurlijk heb ik lettertjes gelezen (weliswaar met een vergtoorglas)
De interntie en reden van mijn klacht daarop wordt eigenlijk niet gereageerd.
Inmiddels moet het u duidelijk zijn gezien de vele klachten dat ik niet de enige ben met ditsoort klachten.
Overigens uw opmerking over KPN is mij per telefoon verteld.
Mocht u de indruk hebben dat ik zo maar wat schrijf dan is het denkelijk beter dat u niet antwoordt.
Ik heb sterk het gevoel dat u antwoordt maar mij niet serieus neemt.
Dus beter geen antwoorden meer svp.
J.Minekus/Dutch1 -
Apr 25, 2016 om 17:58FirefoxBeste ,
Hetzelfde probleem heb ik ook, of eigenlijk is het nog erger.
Als ik de Nederlandse Firefox installeer krijg ik een Russische werkend, dwz het werkt niet goed.
Denkelijk is er iets aan de hand met Firefox.
Daarnaast valt mij ook op de Microsoft probeert b.v. Opera als top browser te frustreren.
Koertom het is allemaal gratis nu, maar ik krijg steeds meer rare gevoelens.
dutch1 -
Apr 24, 2016 om 15:20Kassa uitzending over gespaarde gelden bij verzekeringendag,
dank voor alle antwoorden.
zal e.e.a. nog eens nalezen.
met dank
j.minekus -
Apr 16, 2016 om 17:20Alternate en garantiebeste allemaal,
voorlopig dank voor de reacties.
dutch -
Mar 28, 2016 om 11:08Computer springt 1 bladzijde terugBeste Maritas,
Allereerst dank voor de reactie.
De volgende zaken waren al gedaan.
Ik heb browser voor browser uit en aan gezet, geen oplossing;
De back space wordt niet aangeraakt, maar zal alsnog een ander toetsenbord proberen;
de muis die ik gebruik is een platte Koenig om rsi-problemen te voorkomen.
ook hier de oude logitec-muis er weer aangeplakt, dit gaf geen oplossing.
Nogmaals dank voor het antwoord.
Fijn dar er wordt meegedacht
dutch1 -
Jan 25, 2016 om 16:57Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel KazamBeste reageerders,
Dank voor de op- en aanmerkingen en de adviezen.
Ik zal e.e.a. eens doorlezen. Voornaamste voor mij is hoe het recht op garantie wordt uitgelegd, ook gezien vanuit juridisch oogpunt.
Vraag blijft echter wel dat de wet zegt dat produkten binnen 7 dagen kunnen worden geretourneerd, ook als ze niet werken. En dan wordt het een ja-nee spel.
Als je een beetje moeilijk de simkaart met het hoekje op de juiste manier wilt plaatsen en je denkt het gaat wat moeilijk, maar het zal wel de nieuwigheid zijn, dan ben je dus het haastje.
Wat betreft de 3 jaar garantie is het wederom de vraag wat stelt de garantie in werkelijkheid voor. Het kapotte gedeelte is naar de fabriek terug gestuurd.
Nogmaals dank voor de adviezen.
Dutch -
Jan 14, 2016 om 11:33Bewijsmateriaal in een letselschade procedure wordt genegeerd omdat het onder alternatieve geneeswijze valt.Ik kan helaas geen antwoord op de vraag zelf geven. Ik ga overigens ook naar dit soort ""vage dokters en andere benamingen""
Wat mij hoogst irriteert is dat er blijkbaar beantwoorders zijn die of uit de reguliere (tussen haakjes, de voorschrijvers van pillen) geneeskunde of mogelijk apotheker zijn of mensen die goed bedoeld maar wat roepen.
Ik wil als ondersteuning van de vragensteller aangeven dat ook ik als pijnpatient de pillen moest ondergaan tot ik zo'n ""vage figuur"" tegen kwam op mijn zoektocht naar hulp. Het is een manuele alternatieve arts die mij een aantal keren per jaar ""helpt"" waardoor ik min of meer pijnvrij rondloop.
Opmerking hierbij, ik ben jarenlang werkzaam geweest in de farma-industrie, ken de pillenwereld van biinenuit.
dutch -
Oct 19, 2015 om 16:16Wat is goedkoper: bellen met whatsapp of gewoon?Ik gebruik Whatsapp om o.a. te bellen in een wifi omgeving (b.v. thuis)
Ik bel daarbij met mijn vrouw en derden, die b.v. in China wonen.
Tot heden nog geen cent betaald.
Wat ik wel hoorde is dat als je daarbij ook beeld gebruikt dat je dan moet uitkijken met het aantal Gb's, dit voor diegenen die denken dat je zo maar in het wilde onbeperkt kunt bellen.
Het werkt overigens feilloos.
Ik bel dan wel met iemand die ook Whatapp heeft.
Dutch -
Jul 2, 2015 om 12:13Kijkshop en garantiedank
dutch1 -
Jul 2, 2015 om 11:43Kijkshop en garantieAllereerst dank voor de antwoorden.
Als tweede dacht ik dat ""1953"" gelijk had.
Als een produkt kapot is dan moet de klant de keuze hebben geld terug of vervangend apparaat.
Echter Kijkshop schijnt hier een uitzondering te zijn.
Je gaat natuurlijk bij aankoop accoord met de verkoopvoorwaarden.
Maar of die redelijk zijn is een vraag.
Ik verbaas me wel eens over alle babbels op zowel de tv-uitzendingen en de fora over doit onderwerp.
De praktijk kan heel anders zijn.
Nogmaals dank voor de discussie
Ik wilde de discussie sluiten.
dutch1