Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edosantos
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 28, 2021 om 11:52Welkom energie stopt, wat kunnen wij doen?Hier staat ook wel duidelijk wat de gevolgen zijn voor klanten van Welkom: https://www.kieszeker.nl/blog/energieleverancier-welkom-energie-kan-niet-meer-leveren-wat-betekent-dit-voor-klanten/
-
Dec 16, 2020 om 14:55Wifiproblemen bij ziggoIk weet niet of het nu specifiek over de wifi gaat zoals het onderwerp suggereert of over het modem of de aansluiting? Als het probleem alleen de wifi is, check dan eens deze tips: Heb jij ook last van Wifi problemen?
En anders gewoon Ziggo blijven bellen. -
Jun 8, 2020 om 10:57Gaat stroom per 1 jullie naar benedenHallo Cor,
Het lijkt mij sterk dat Kassa jou hier een e-mail over heeft gestuurd. Maar de tarieven bij veel energieleveranciers gaan inderdaad per 1 juli omlaag. Het gaat dan om de variabele energietarieven. Zie ook: https://www.kieszeker.nl/blog/opnieuw-lagere-energietarieven-vanaf-1-juli/ -
Mar 20, 2020 om 15:30Sportschool doorbetalen ondanks sluiting ivm corona?Ik zou het gewoon even rustig afwachten. Het is voor niemand duidelijk wat de gevolgen, rechten en plichten zijn, ook niet voor ondernemers. Ik verbaas me erover dat in deze onzekere tijden mensen zoals u direct maar weer over geld beginnen. Zijn er nu geen belangrijkere dingen om je nu druk over te maken?
Neem van mij aan: het komt heus wel goed met de compensatie van uw abonnement! -
Mar 6, 2020 om 10:50Is dit wel rechtsgeldigAls er sneeuw ligt zie je dit niet.
-
Jan 10, 2020 om 15:12EnergierekeningDat kan wel kloppen, de energiebelastingen zijn flink omhoog gegaan. Ik zit zelf overigens ook bij Essent en heb begin 2019 al automatisch een bericht gekregen dat mijn voorschot maandbedrag zou worden verhoogd. Als ze dat bij u niet hebben gedaan kan het inderdaad zijn dat u flink moet bijbetalen. Ik betaal liever wat meer voorschot met de kans dat ik aan het einde van het contractjaar wat terug krijg in plaats van dat ik veel moet bijbetalen, want dat valt altijd tegen. Je kunt het voorschot maandbedrag overigens eenvoudig zelf of laten aanpassen.
-
Jan 6, 2020 om 11:23Opzegtermijn abonnementAls je ergens vanaf wilt moet je het zelf opzeggen. Je sluit een abonnement af tot wederopzegging met vaak een minimum looptijd inderdaad. Consumenten wil graag alle verantwoordelijkheid bij een bedrijf neerleggen, maar van de consument zelf mag af en toe ook wel oplettendheid en verantwoording worden verwacht.
Overigens heb ik geen idee waar u vraag precies over gaat, maar dat terzijde. -
Dec 14, 2019 om 02:06Zorgverzekering en contract ziekenhuisHallo Michelle,
Voor de contracten tussen zorgverzekeraars en zorgverleners geldt inderdaad geen deadline. Volgens de NZa is dat bewust gedaan om te voorkomen dat zorgverleners dan wachten tot de einddatum om daarmee een betere onderhandelingspositie te krijgen.
Overigens kun je t/m 31 januari overstappen, als je huidige polis maar voor 1 januari is opgezegd.
Bron: https://www.kieszeker.nl/blog/onduidelijkheid-over-contracten-tussen-zorgverzekeraars-en-zorgaanbieders/ -
Sep 18, 2019 om 14:35Wat kan ik doen tegen telefoonterreur energiebedrijven?Nooit op ingaan, gesprek direct afbreken. Als je wilt overstappen met energie gewoon een vergelijkingssite raadplegen, dan kun je rustig op je gemak de aanbiedingen en mogelijkheden bekijken en beslissing zonder onder druk gezet te worden.
-
Jul 25, 2019 om 21:55Onterechte kosten SimpelHet is natuurlijk wel een beetje merkwaardig dat er automatisch 00 wordt toegevoegd als je begint met 88... En waarom dan dubbel 0 en niet gewoon één 0? Maar goed, over welke kosten hebben we het nu eigenlijk? Er van uitgaande dat je geen heel gesprek hebt gevoerd met de vreemde aan de andere kant van de lijn, zal het, zoals R.KEMPERMAN hierboven ook al aangaf, hooguit een paar euro zijn. Om daar nu een halszaak van te gaan maken, er zijn mijns inziens ergere dingen om je druk om te maken :)