Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edward66
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 17, 2012 om 23:39iemand ook slechte ervaring met YoufoneZit pas vanaf 06-09-2012 bij Youfone.nl en krijg niet de internetsnelheid zoals ze te kennen geven op de site.Heb een 1000mb en zou daar een snelheid van 3,6Mb van moeten hebben.
Na meten kom ik niet hoger dan 0,95 Mb en heb daar als 4 ticketnummers van omdat aan te tonen.
Vandaag kreeg ik een mailtje dat er een factuur klaar staat van € 24,95 zijnde deblokkeerkosten van augustus (zie eerste regel).En enkele dagen geleden kwam ik op tijd achter een rekening van ruim € 300,- vanwege data gebruik en dat was 315MB na 3 dagen al ....heb een abonnenment....duh,heb toen gebeld en kreeg te horen dat het een fout was,ja dat wist ik ook wel.Wat mijn nog meer tegen stond was dat het leek alsof er een bandje op stond met geluiden van veel mensen die door elkaar praten en zodra ik iets wilde zeggen het volume omhoog ging,was als erg storend ervaren (misschien de bedoeling,gevoelsmatig)
Kortom wat ik hier omschrijf gaat over pas 11 dagen een aansluiting bij dat bedrijf.
Ik zit hier voor 1 jaar aan vast maar denk toch wel dat ik er onderuit wil komen desnoods informatie vragen via DAS want ik neem aan dat ze niet accoord gaan met 27% van de rekening net zoals ik internetsnelheid heb.
Heb logs van de uitgevoerde testen..