Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eva de bruin
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 10, 2023 om 11:40Casema e-mailadresHet lijkt mij, als ze tenminste bij Ziggo gebleven is, dat dit een fishingmail kan zijn. Even met de rechter muisknop op de extensie kijken en dan zou je meer kunnen weten. Verder raad ik iedereen aan een gmail, icloud, hotmail of ander zelfstandige e mail provider te kiezen. Wanneer je dan verhuisd van internetaanbieder hoef je niets te wijzigen.
-
Oct 9, 2023 om 12:24TelefoontereurIk heb mijn (Apple) telefoon zo staan dat nummers die niet in mijn telefoonboek voorkomen of anoniem zijn, rechtstreeks naar de voicemail gaan. Zakelijke mensen die mij terug willen bellen vraag ik of ze de voicemail in willen spreken, zodat ik ze terug kan bellen. Deze telefoon terrosten spreken eigenlijk nooit de voicemail is,mof heel gebrekkig, of maken andere geluiden. Als ik door weer een vreemd nummer ben gebeld, zoek ik dat telefoonnummer op internet op en dat geeft dan meestal voldoende verklaring of je dat betreffende telefoonnummer moet blokkeren. Zoals iemand anders al schreef, je moet een lange adem hebben, het wordt minder en het is wat extra werk, maar liever dat, dan dat je door een vreemde gast eordt opgelicht of wat dan ook.
-
Nov 11, 2022 om 10:41Extra betalen voor op tijd leveren post nlToch even de afzender van de mail checken, waarschijnlijk niet van @Post.nl. Dus foute boel! Post nl. Levert niet nog een keer sls u niet thuis bent, maar last het achter bij een post.nl punt, dit communiceren ze via de app, dus verstandig deze te installeren.
-
Aug 1, 2022 om 13:13Extra vergoeding schadeclaimNiet op in gaan. Mocht u een krediet hebben gehad en u komt in aanmerking voor de teruggave van een bedrag, dan wordt dat schriftelijk, per email in de bankpost aan u vermeld. Tevens staat daar het precieze bedrag wat u tegoed heeft. Vervolgens wordt u gevraagd van verdere claims af te zien en dit digitaal te ondertekenen. Daarna maakt de bank het bedrag aan u over. De mail die u laat zien is phising!
-
Apr 1, 2022 om 12:33Oncontroleerbare stijging premie hondenverzekeringIk heb altijd honden gehad tot voor 20 jaar geleden en die waren nooit verzekerd. Nu heb ik onlangs weer een pup aangeschaft en de verzekeringen bestudeerd en mijn conclusie is dat je gemiddeld €300,-- per jaar weggooid minus een percentage van de gedeeltelijk vergoede jaarlijkse inenting. Veel te duur allemaal! Ik ben tot de conclusie gekomen dat het beter is mijn hond een 'eigen' bankrekening te geven (bij sommige banken, o.a. KNAB, kan dat) en daar per maand het geld van de premie op te storten. Doorgaans zul je jaarlijks veel geld overhouden op die rekening, maar dat laat je natuurlijk staan voor die operatie die misschien in de toekomst nodig is. Gegarandeerde, 100 % uitbetaling! Geen geld weggooien etc. etc.
-
Feb 8, 2019 om 17:09Maar 1 radiator in gebruikHet is een overweging om de kamerthermostaat te vervangen door een draadloze kamerthermostaat. In de kamer waar de thermostaat staat, moet de radiotor helemaal open staan + nog in een andere ruimte, de badkamer bijvoorbeeld. Er moeten altijd 2 radiatoren helemaal open staan, dit is voor de circulatie.
de kamerthermostaat open en de radiatorthermostaat in die ruimte dicht is niet aan te raden is mij ooit door een gerenomeerde cv-installateur verteld.
ik heb al jaren de boven geschetste situatie en dat bevalt uitstekend. Dit is ook een goede oplossing als er in de woonkamer bijvoorbeeld een open haard staat en die op dat moment de kamer verwarmt. De rest van het huis wordt dan niet meer verwarmd, maar, als je dan in een andere ruimte, bijvoorbeeld de studeerkamer, de cv thermostaat meeneemt, kun je daar ook warm zitten. Succes! -
Nov 4, 2016 om 13:32Reclamefolders,ondanks ja/nee stickerL.S.,
ik krijg geen stapels met reclame in de bus, maar foldes van pizzatenten, schoorsteenvegers e.d. Ik heb een standaard mail gemaakt voor al deze lieden, dus dat is een kwestie van knippen en plakken en bewaar mails in een apart mapje zodat ik aktie kan ondernemen wanneer ze weer de fout in gaan. Werkje van 2 seconden. Overigens net een knul aangesproken die vrolijk weer de folders in de brievenbus duwde. Ik kwam net thuis en heb hem gevraagd of hij kon lezen.
verder allemaal hele flauwe opmerkingen over 'als dat alles is', 'of heeft u niets beters te doen'.
dit is mijn tekst:
Geachte heer, mevrouw,
U heeft vandaag een medewerker flyers in brievenbussen laten stoppen. Ik wijs u er op dat deze medewerker ook flyers heeft gestopt in brievenbussen met een 'NEE/NEE en JA/NEE' -sticker.
Deze stickers zijn niet voor niets op de resp. brievenbussen geplakt en ik wijs u er dan ook op dat bij een volgende keer ik u zal aangeven blij de reclamecodecommissie, hier zijn namelijk duidelijke afspraken over gemaakt.
Vooralsnog vertrouw ik erop dat u uw bezorgmedewerker beter zult instrueren in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
dit is wat ik doe en ik hoop dat het langzaam beter zal worden.
Overigens ben ik van mening dat mensen die reklame willen hebben ook maar zo'n ontsierende sticker moeten plakken en niet degene die niets wil hebben. In Amsterdam zouden ze daarmee proefdraaien, maar ik weet niet hoever ze zijn.
ik hoop dat u hier overigens iets aan heeft.
mvg
shh