Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fietsbanddd
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2014 om 09:12Rekening EnecoBij ons sprong recent de CV ketel in storing, waarna er een gaslucht ontstond rondom de ketel.
Naar aanleiding van deze gaslucht hebben we direct geventileerd en vervolgens gebeld met de netbeheerder Eneco. Binnen drie kwartier stond (zondagavond laat) een monteur van Stedin voor de deur. Deze vriendelijke monteur heeft ons op uiterst klantvriendelijke wijze geholpen en alles nagemeten. Nadat nergens een gaslek bleek heeft hij ons tevens geholpen de foutmelding op de CV ketel te onderzoeken.
Wat bleek nu het euvel te zijn; de schilders hadden (keurig) de afblaas buiten afgeplakt en waren vergeten dit plastic aan het einde van de dag weer te verwijderen. Waardoor de ketel in de veilige stand springt bij onvoldoende mogelijkheid tot afblazen.
Met vrees voor een dikke rekening (aldus meerdere berichten op internet) vroeg ik de Stedin monteur over de rekening. Hij liet me weten dat dit service van Eneco is en we daarom geen rekening zullen ontvangen.
Via deze weg wil ik mij dan ook bijzonder positief uitspreken over Eneco en Stedin.
Een stommiteit mijner zijde maar uitstekende service!
Eneco, bedankt!