Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gerardploeg50
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 17, 2014 om 15:33Vodafone thuisGerbera slaat de spijker op zijn kop, en op zulke antwoorden zit men te wachten. Een reaktie via deze site van de vodafone web crew slaat nergens op.
Miranda doet alsof gerardploeg50 dit niet geprobeerd heeft en dat er mensen op deze afdeling de zaak vriendelijk en gedegen zouden kunnen oplossen!!!
Dit doen ze niet, omdat ik al reeds 3 mensen daar gesproken, die mij niet willen helpen in een oplossing en zij zich beroepen op de 8 dagen bedenktijd en als genoegdoening mij voorstellen op een eenmalig bedrag van euro 20,- in mindering te brengen.Het doet er allemaal niet toe, want ik ben niet in staat mijn totale huis van UTP kabels te voorzien. Iedereen moet weten dat het zogenaamde digitale nieuwe systeem van Vodafone niet Draadloos is. Je zult je hele huis dus extra met Vaste UTP kabels moeten voorzien voordat je de benodigdheden van Vodafone Thuis kunt gebruiken!!!!!!
Mocht Miranda het vriendelijk en welwillend willen oplossen voor gerardploeg50 dan wil ik haar verzoeken om ons te bellen( aangetekende brief van ons is reeds in handen ven Vodafone Thuis)
vr.gr.