Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henrynl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 7, 2018 om 00:38www.superaankoop.co.nlMIjn ervaring met superaankoop.co.nl
Superaankoop plaatst dit review niet vandaar dat ik dat hier maar doe.
In februari dit jaar kocht ik bij hen een Samsung Gear S3. Ook ik twijfelde in eerste instantie maar al vrij snel had ik mijn Samsung al binnen. Niets dan lof. Ook over de manier van corresponderen. Mijn horloge vertoonde echter al snel mankementen. De batterij was binnen een paar uur leeg, hij stopte spontaan, soms kreeg ik hem niet uit etc. Ect. Dit is mijn derde smartwatch dus ik heb er wel een beetje verstand van. Ik was dus niet tevreden en heb een mail gestuurd. Er werd mij gezegd dat ik een ticket aan moest maken ivm de klachten. Dat heb ik gedaan. Je krijgt een ticketnummer en doet dan alleen nog maar zaken met mensen in London. Daar moest ik het horloge ook naar toe sturen. Kosten voor mij € 20.—. Maar ja aan een niet goed werkend horloge heb je ook niets. Ook nog een A4 bijgevoegd met wat de klachten waren. Vervolgens, en dan zijn we best al een tijd verder, een bericht gekregen dat de batterijduur was getest en dat die goed was. PUNT. En dat is dus het enige wat ze gedaan hebben. Er zijn vervolgens over en weer nog een 10 tal berichten verstuurd maar ze deden er niets meer aan. Er werd niet verder gekeken naar de werking van het horloge. Ik moest € 25 overmaken om mijn horloge terug te krijgen. En ik ben dus gek om €45.— uit geven om een goed werkend horloge (volgens hen) op te sturen en weer defect terug te krijgen. Tevens werd me o.a. nog verteld dat ik bij Samsung GEEN garantie had omdat het horloge uit het buitenland kwam. Ik heb nog diverse malen met Inge gemaild maar die kon er niets aan doen zei ze omdat de RMA afdeling in London de zaak afhandelde. Ik kon ook nergens een klacht indienen. Je staat dus compleet machteloos. Vandaag heb ik dus mijn niet goed werkende horloge weer teruggekregen en ik ben €45.— en een illusie armer. Bedenk dus mensen dat als er iets kapot gaat je helemaal afhankelijk bent van de mensen in Londen. Ik heb met 6 verschillende mensen contact gehad en ze negeren allemaal je vragen. Ze doen of ze het niet gelezen hebben. Voor mij dus niets meer van superaankoop.co.nl. Een zeer teleurgestelde en vooral machteloze ex-klant. Ze krijgen nog 2 sterren omdat het aankoopproces wel goed ging. -
Apr 3, 2015 om 10:23platte tv discounter klachtenEn inderdaad wordt mijn verwachting weer bewaarheid. Vandaag een mail gehad dat het toch weer 3 weken gaat duren ipv de beloofde 7 april. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf nog klanten krijgt. Ga de bestelling annuleren en verder een klacht indienen bij thuiswinkel.org.
-
Mar 30, 2015 om 23:41platte tv discounter klachtenOp de vraag van crewmember kan ik als antwoord geven dat ik via Ideal heb betaald. Sonos is inderdaad een product dat niet onder de adviesprijs verkocht mag worden. De Media markt gaf echter ook 21 % korting en ik heb reeds andere Sonos producten die ik allemaal met korting in de winkel heb kunnen kopen. Kwestie van vragen en dan is het kennelijk toch niet zo'n probleem.
Het advies van carola neem ik zeker ter harte. Had inderdaad niet van te voren gekeken omdat het toen een dagaanbieding was die bijna was verlopen. Normaal doe ik dat wel.
Toevallig vandaag een mail van hen gehad, in antwoord op mijn laatste mail van vorige week donderdag, dat er vanaf morgen geleverd gaat worden en dat de problemen opgelost zijn!!! Volgens de verwachting zou mijn Sonos bestelling op 7 april binnen zijn. Gezien de vele toezeggingen tot nu toe ben ik wel een "beetje" sceptisch. -
Mar 28, 2015 om 16:25platte tv discounter klachtenExcuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.
In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.