Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: herbertniessen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 8, 2012 om 13:34WAT TE DOENSinds twee weken kan ik niet af en toe meer bellen met mijn mobiel bij Simpel, ik kan wel gebeld worden en berichtjes ontvangen maar kan niets vetsturen.. Ik kreeg, na lang wachten (41 minuten), iemand aan de lijn die mij keurig hielp met het uitproberen van een aantal zaken. Niets mocht helpen, helaas. Afgelopen maandag ontving ik een mail, van een technische dienst, waarin mij werdt verteld dat aan het probleem wat ik heb niets te doen is vanwege een slechter berijk in het gebied waar ik woon. Wel vreemd dat mijn vrouw, die ook een abonnement heeft bij Simpel, daar geen last van heeft....
Erg jammer dat er zo gereageerd wordt op klachten/problemen uit de markt... Ik probeer nog een nieuw SIM-kaartje als dat niet werkt dan houd ik er mee op... Simpel