Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hesje7
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 24, 2013 om 20:14Nuon en LianderNa twee dagen vruchteloos en vreugdeloos te hebben gebeld met NUON en LIANDER voor mijn zus is het geduld op. Daarom nu graag via de snelweg contact met de Nuonmedewerkers die veelvuldig hun hulp aanbieden op dit Forum, Dus Ton of Barry (en al die anderen): graag met spoed contact opnemen met uw klant 3001435711. Het blijft mij een raadsel waarom NUON zich bedient van deze "verborgen" service. Pas wanneer een klacht in de openbaarheid wordt geuit via een forum als dit komt men in actie. Service zou zichtbaar moeten zijn. Ik ga niet uitgebreid het probleem van bovengenoemde klant hier uit de doeken doen. Maar het komt neer op een vermeend verbruik van KW 5000 voor een alleenwonende hardwerkende vrouw. In de jaren voorafgaand aan de installatie van een Slimme Meter "goed" voor een verbruik van KW 2000. Een duidelijke meetfout, installatiefout, alles fout.
Meldt u zich snel?