Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ida oomen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 15, 2016 om 13:25Telfort stuurt hoge rekeningTelefoon zit in de auto aan de oplader!
Het is inderdaad niet uitgesloten dat er door per ongeluk de telefoon te activeren je langdurig belt, maar om nu 4000 minuten naar 1 telefoon nummer te bellen, en tussen door in die periode nog een inkomend gesprek te hebben gehad op de mobiele telefoon.
Ziggo kan ook niet verder helpen , zijn niet in staat om te kijken welke inkomende gesprekken er hebben plaats gevonden op thuisadres.
Zit er maar mooi mee, bezwaar/ klacht ingediend.
Nou ja zal ook wel weer een staartje hebben, in elk geval gemeld dat het factuur bedrag niet op de rekening staat. -
Feb 15, 2016 om 11:19Telfort stuurt hoge rekeningRoaming staat uit en de Blue Tooth ook.
Mobiel was in duitsland en er is eenmalig gebeld naar huisadres.
Op dit moment een klachten brief naar Telfort aan het schrijven Waarin ik hun verwijs naar hun voorwaarden met vermelding ongebruikelijk telefoonverkeer en kostbaar telecommunicatie.