Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: imagio41
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 15, 2011 om 10:02Puresential, de finale update van misleidingHallo,
Ik heb een nieuwe ervaring met dit bedrijf. Kreeg inderdaad ook ongevraagd het kwartaalpakket, zoals ze het noemen, en heb het gebruikt. Ik meende zelfs te merken dat het werkte.
Maar gisteren kreeg ik een brief dat ik het tweede kwartaalpakket "dat ik onlangs had ontvangen" nog niet had betaald en.... de gebruikelijke dreigende taal. Dreigbrieven na een "onlangs verstuurde" zending? Lijkt me erg snel.
Aangezien ik totaal niets heb ontvangen, ga ik dit ook niet betalen. Dit is kennelijk hun volgende stap: gewoon doen of ze een volgende zending hebben gestuurd en verwachten dat je het betaalt.
Heb op de emailmogelijkheid op de website laten weten dat ik niet betaal en waarom, en heb daarin ook opgezegd. Van hun website pagina "afmelden", die er normaal gesproken zou moeten zijn om je abonnement stop te zetten, kun je geen gebruik maken, want je krijgt steeds "Gegevens zijn niet correct".
Is het goed functioneren van een website niet de verantwoordelijkheid van het bedrijf? Heb ze er ook via dezelfde email laten weten dat ik me via de website niet kon afmelden. Ben benieuwd wat volgt.
Imagio